برترین زمان سفر به هلند (تور هلند)

به گزارش مجله مستانه، کشور هلند (Netherlands) از جمله کشورهای بسیار زیبای اروپا به شمار می رود که به لطف آب وهوای نسبتا معتدل آن، در تمام طول سال می توان به آن سفر کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا به آنالیز برترین زمان سفر به هلند بپردازیم.

برترین زمان سفر به هلند (تور هلند)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

با اینکه زمان بدی برای سفر به هلند وجود ندارد اما باید گفت که برترین زمان برای سفر به هلند در میانه ماه آوریل است. در این موقع از سال باران کمتری می بارد، روزها طولانی تر هستند و لاله ها در سراسر کشور شکوفا شده اند و منظره های بسیار زیبا و خیره نماینده را شکل داده اند.

در طول فصل تابستان، از ماه ژوئن تا اوت، شما می توانید در طبیعت هلند با دوچرخه، پیاده یا با قایق سفر کنید و از منظره ها بسیار زیبای آن لذت ببرید. در نزدیکی تعطیلات زمستانی و کریسمس نیز هلند بسیار تماشایی به نظر می رسد و حس و حال بسیار خوبی دارد. در هر صورت، برای اینکه بتوانید به خوبی از زیبایی های هلند لذت ببرید، بهتر است زمان مناسبی را برای سفر و بسته به شرایط خود انتخاب کنید.

آب وهوای هلند

در هلند آب وهوا نسبتا معتدل است و زیاد سرد و گرم نمی گردد. با این حال، وجود آب وهوای دریایی و بعلاوه رگبارهای بارانی غیر قابل پیش بینی دلایل بسیار خوبی هستند تا در هر زمان که به هلند سفر می کنید، حتما لباس مناسب و ضد آب و بعلاوه چتر به همراه خود داشته باشید.

بارانی ترین فصل سال در کشور هلند، پاییز است که از ماه سپتامبر آغاز می گردد و تا ماه نوامبر ادامه پیدا می نماید. پس اگر قصد دارید تا در سفر خود به هلند، در فضای باز به گشت و گذار بپردازید و از طبیعت آن تماشا کنید، بهتر است زمان دیگری به جز پاییز را برای سفر خود برگزینید.

رویدادها و فستیوال های مهم در هلند

در کشور هلند تعطیلات مختلف و رویدادهای متفاوتی در طول سال وجود دارند اما از یکی از برجسته ترین تعطیلات این کشور می توان به روز پادشاه (Kings Day) در 27 آوریل هر سال اشاره نمود که در آن، تولد پادشاه جشن گرفته می گردد.

اگر این روز در میانه هفته نیز قرار بگیرد، مردم کارهای خود را تعطیل می نمایند تا به جشن و سرور بپردازند. آن ها در این جشن، لباس هایی به رنگ نارنجی می پوشند که رنگ ملی این کشور است و در خیابان ها یا سوار بر قایق از صبح تا شب به جشن و پایکوبی مشغول می شوند.

اگر قصد دارید تا در این موقع از سال به کشور هلند سفر کنید، بهتر است از قبل نسبت به رزرو محل اقامت یا پرواز خود اقدام کنید تا با مسئله ای روبه رو نشوید و در عین حال، از پرداخت هزینه بیشتری اجتناب کنید.

از جمله دیگر رویدادها و فستیوال های مهم در کشور هلند می توان به ورد پرس فوتو (World Press Photo) و رژه گل ها (Flower Parade) در ماه آوریل، روز ملی آسیاب (National Mill Day) و روز آزادی (Liberation Day) در ماه مه، جشنواره پینک پاپ (Pinkpop Festival) و جشنواره هلند (Holland Festival) در ماه ژوئن، کارناوال تابستانی روتردام (Rotterdam Summer Carnival) در ماه ژوئیه و چندین موارد دیگر اشاره نمود.

برترین زمان سفر به هلند کدام است؟

برترین زمان برای سفر به کشور هلند در طی ماه آوریل است. در این ماه از سال، باران های کمتری می بارد و نور خورشید برای مدت بیشتری در طول روز به چشم می خورد. علاوه بر این، در این موقع از سال، گل های لاله در سراسر کشور شکوفا شده اند.

آیا سفر به هلند گران است؟

کشور هلند به عنوان یکی از گران ترین مقاصد گردشگری در سراسر اروپا شناخته می گردد. شهر آمستردام (Amsterdam) نیز همین گونه است و در آنجا، بازدیدنماینده ها و گردشگران باید هزینه های بالایی را برای اقامت و بعلاوه غذا بپردازند.

مقرون به صرفه ترین زمان برای سفر به هلند کدام است؟

ماه مارس به عنوان مقرون به صرفه ترین ماه سال برای پرواز به کشور هلند شناخته می گردد. در این موقع از سال، به راحتی می توانید پرواز خود را رزرو کنید و مسئله ای از این بابت نداشته باشید.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2033

به "برترین زمان سفر به هلند (تور هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به هلند (تور هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید