بهترین یخچال های ایرانی 8 میلیونی برای خانواده های پرجمعیت

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران: اگر خانواده پرجمعیتی دارید و مجبورید مقداری زیادی مواد غذایی در خانه نگهداری کنید، یخچال های کمبی گزینه مناسبی به نظر می رسند. همین الان در بازار لوازم خانگی یخچال فریزر های کمبی با ظرفیت بالا در حد 600 لیتر به چشم می خورند که برای خانواده های پرجمعیت فراوری شده اند و پر کردن آن ها کار راحتی نیست. در شرایط فعلی بازار لوازم خانگی که سامسونگ و ال جی می خواهند آرام آرام آن را ترک نمایند، نگرانی هایی به وجود آمده است، اما حقیقت این جاست که تکتولوژی ساخت یخچال از خیلی وقت پیش به ایران رسیده است.

بهترین یخچال های ایرانی 8 میلیونی برای خانواده های پرجمعیت

دقیقا از سال هایی که سامسونگ و ال جی بخشی از مهمترین فراوریات خود در بازار لوازم خانگی را توسط کارخانه هایشان در ایران تامین می کردند. این به معنای انتقال تکنولوژی ساخت است و باور کنید یا نه حالا برند های ایرانی مثل هیمالیا، دیپوینت و امرسان یاد گرفته اند یخچال هایی با کیفیت روز جهان فراوری نمایند.

وقتی در خصوص یخچال حرف می زنیم می توانم به شما این اطمینان را بدهم که هم از نظر فنی و هم از نظر ریخت و قیافه و حتی جزییات ریز و کوچک فانتزی، یخچال های ایرانی در شرایط خوبی به سر می برند. پس کافی است چشم هایتان را به اندازه کافی باز کنید و با دید خریدار آن ها را ورانداز کنید تا بتوانید از بین سه یخچال های کمبی شکل که ما انتخاب نموده ایم، مدلی را انتخاب کنید که بیشتر از بقیه با احتیاج و سلیقه شما سازگاری دارد. این یخچال ها را می توان با بودجه هشت میلیون تومانی خریداری کرد.

هیمالیا، مدل امگا

یخچال فریزر مدل امگا از جمله محصولات کارخانه هیمالیا است. این محصول در دسته یخچال فریزر های کمبی قرار می گیرد یعنی فریزر آن در قسمت پایینی واقع شده است و یخچال در قسمت بالا است. به این یخچال ها در اصطلاح کمبی شکل یا یخچال بالا و پایین می گوییم. ظرفیت یخچال فریزر بالا و پایین هیمالیا روی هم رفته به 605 لیتر می رسد و وزن کل محصول حدود 100 کیلوگرم است. اگرچه قیافه امگا بدک نیست، اما از همین حالا باید بدانید در مقایسه با محصولات روز جهان نمی توان آن را از نظر میزان مصرف انرژی شایسته تقدیر دانست، چون روی آن برچسب انرژی رده A چسبانده اند. از این مسئله می توان با اغماض گذر کرد.

از جمله ویژگی های مثبت این یخچال فریزر می توان به تکنولوژی AVP اشاره نمود که تاثیر زیادی در از بین بردن باکتری ها دارد. یخچال فریزر مدل امگا در قسمت پایینی به محفظه Big Box برای نگهداری از محصولات خوراکی مجهز است. هیمالیا برای این محصول تکنولوژی Vita Fresh را نیز در نظر گرفته و ادعا دارد این ویژگی باعث می گردد مواد غذایی برای مدتی طولانی تر ارزش غذایی خود را حفظ نمایند و به اصطلاح تازه بمانند. یخچال این محصول از سه طبقه تشکیل شده و سه طبقه نیز روی در آن واقع شده است. در قسمت پایین دستگاه حدود چهار کشو برای فریز کردن محصولات غذایی در اختیار دارید.

قیمت:

هفت میلیون و 700 هزار تومان

دیپوینت، مدل T7

یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 در دسته یخچال فریزر های کمبی قرار می گیرد با این تفاوت که در این مدل مثل مدل های کلاسیک قدیمی یخچال در بخش پایینی و فریزر در قسمت بالایی طراحی شده است. این مسئله باعث می گردد بخش فریزر فضای خیلی کمی در اختیار شما بگذارد، اما در عوض T7 برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که فضای بزرگتری از یخچال خود می خواهند مناسب است.

چراکه گنجایش کلی این یخچال فریزر حدود 570 لیتر است که 422 لیتر آن به یخچال و 148 لیتر آن به فریزر اختصاص دارد. از جمله ویژگی های مهم این یخچال فریزر می توان به ضدبرفک بودن آن اشاره نمود. این مدل آبریز بیرونی دارد که باعث می گردد کمتر در یخچال را باز و بسته کنیم؛ در نتیجه مصرف انرژی یخچال پایین می آید. این مدل به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh مجهز است.

دارای محفظه مخصوص نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات است و سه سنسور کنترل دما دارد. میزان صدای این یخچال حدود 40 دسی بل اندازه گیری شده که چندان آزاردهنده نیست. با این حال مصرف انرژی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 در رده A دسته بندی می گردد که برای صرفه جویی در مصرف انرژی یک گزینه کاملا معمولی به حساب می آید.

قیمت:

هفت میلیون و 700 هزار تومان

امرسان، مدل BFN27D502

یخچال فریزر بالا و پایین BFN27D502 از سری محصولات کمبی شرکت امرسان است. اولین چیزی که جلب توجه می نماید گنجایش تقریبا بالای این دستگاه است. چرا که ظرفیت یخچال در این مدل حدود 373 لیتر و ظرفیت فریزر برای نگهداری محصولات غذایی حدود 129 لیتر است. یعنی گنجایش کل این یخچال فریزر به حدود 502 لیتر می رسد. یخچال این مدل از دو طبقه و دو کشو تشکیل شده و همچنین چهار طبقه طاقچه شکلی هم روی در یخچال طراحی نموده اند. فریزر این محصول سه کشو دارد که برای نگهداری محصولات غذایی منجمد کاربرد خواهد داشت.

چیزی که توی ذوق می زند و حتی شاید باعث گردد محصول امرسان از چشم مان بیفتد، برچسب مصرف انرژی آن است که رده B را نشان می دهد. چنین چیزی واقعا خجالت آور است. امرسان با اطلاع از این مسئله برای یخچال فریزر BFN27D502 سیستم کاهنده مصرف انرژی را در نظر گرفته است. همچنین می توان برای کاهش مصرف، سیستم یخساز را در این یخچال فریزر غیرفعال کرد. به این تریتب سیستم سرمایش در بخش یخچال و فریزر به صورت مجزا عمل می نمایند تا در زمان هایی مثل سفر نوروزی که قصد ندارید زیاد از دستگاه کار بکشید قسمت یخچال را به طور جداگانه خاموش کنید.

قیمت:

هفت میلیون و 250 هزار تومانمنبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 950

به "بهترین یخچال های ایرانی 8 میلیونی برای خانواده های پرجمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین یخچال های ایرانی 8 میلیونی برای خانواده های پرجمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید