طراحی مدرن ویلا: بهره برداری از ره باغ حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی

به گزارش مجله مستانه، معاون طرح و برنامه سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی از بهره برداری ره باغ حضرت زهرا(س)، در آستانه سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اطلاع داد.

طراحی مدرن ویلا: بهره برداری از ره باغ حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمود غفاریان عصادست گفت: ره باغ حضرت زهرا (س), 17 هزار و 500 متر مربع مساحت دارد که به منظور تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر احداث شده است.

معاون طرح و برنامه سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی گفت: این ره باغ از شارستان رضوی بلوار شهید شوشتری شروع شده و به ورودی صحن امام حسن مجتبی (ع) متصل می گردد.

او گفت: تسهیل تشرف زائران به صحن امام حسن مجتبی(ع) و ورود ماشین های زائر بر از سمت طبرسی به داخل حرم مطهر رضوی از جمله مزایای احداث این ره باغ است.

غفاریان گفت: عملیات تکمیلی کف سازی و زیباسازی این ره باغ شامل طرح ساخت بیش از 50 باغچه، 150 متر راستا برای استفاده نابینایان، اجرای هزار و 300 متر مربع عملیات سنگ کاری، اجرای 35 مترمربع رمپ سنگی، اجرای نورآرایی و روشنایی نیز در حال اجرا است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1933

به "طراحی مدرن ویلا: بهره برداری از ره باغ حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی مدرن ویلا: بهره برداری از ره باغ حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدرن ویلا: بهره برداری از ره باغ حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید