جدال در میانه جدول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش مجله مستانه، رقابت در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در میانه جدول بیشتر شده و تیم ها به دنبال قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر هستند.

جدال در میانه جدول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه (23 آذر) به هفته هجدهم خود می رسد و دوازده تیم حاضر ساعت 11 صبح رقابت خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر که مجوز حضور در پلی آف قهرمانی را به دست می آورند، شروع می نمایند. در این هفته تیم ملی حفاری ایران که با راهنمایی زیور بابایی در صدر جدول رده بندی واقع شده است میزبان پویندگان صنعت فجر شیراز است. این بازی به این دلیل مهم است که دختران کویر مس کرمان، پویندگان صنعت فجر شیراز و مس رفسنجان که در صندلی های سوم تا پنجم لیگ قرار دارند اختلاف امتیاز کمی با هم دارند به گونه ای که با یک توقف یا شکست صندلی شان تغییر می نماید.

در حال حاضر پویندگان صنعت فجر با یک بازی بیشتر نسبت به مس رفسنجان و با 28 امتیاز در صندلی چهارم واقع شده است و مس با 25 امتیاز و تفاضل گل 27 به دنبال او است. بازی مس با پالایش نفت آبادان هم حساسیت بالایی دارد چرا که برنده این دیدار در صندلی پنجم قرار می گیرد. علاوه بر این دختران کویر مس کرمان تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم بعدی سومی رده بندی را دارد . به همین دلیل به دنبال برد شهرداری رشت به این شهر سفر می نماید. جدال برای رتبه های سوم و چهارم در حالی انجام می گردد که تیم های ملی حفاری با 44 امتیاز و نامی نو با 39 امتیاز خود را از بقیه تیم ها جدا کردند.

در این هفته استقلال ساری قعرنشین که از ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشته و تنها در یک بازی به برتری رسیده است، استراحت دارد. هیات فوتبال خراسان رضوی و دریژنو فرخ شهر هم که بالاتر از استقلال ساری قرار دارند به مصاف هم می روند. این دو تیم تنها سه امتیاز با هم تفاوت دارند و در صورتی که تیم مشهدی بتواند دریژنو را شکست دهد به دلیل تفاضل گل بهتر جای او را در رتبه نهم جدول می گیرد.

بازی های هفته هجدهم:

شهرداری رشت- دختران کویر مس کرمان، سالن آتش نشانی رشت

پارس آرا شیراز- نامی نو اصفهان، سالن پهلوانان نصیری شیراز

مس فسنجان- پالایش نفت آبادان، سالن پیغام نور رفسنجان

ملی حفاری ایران- پویندگان صنعت فجر شیراز، سالن نفت اهواز

دریژنو فرخ شهر- هیات فوتبال خحراسان رضوی، سالن آزادی فرخ شهر

جدول رده بندی لیگ برتر
نام تیم تفاضل
ملی حفاری ایران 51 44
نامی نو اصفهان 61 39
دختران کویر مس کرمان 49 29
پویندگان صنعت فجر شیراز 29 28
مس رفسنجان 27 25
پالایش نفت آبادان 18 24
شهرداری رشت 18- 19
پارس آرا شیراز 51- 15
دریژنو فرخ شهر 56- 9
هیات فوتبال خراسان رضوی 44- 6
استقلال ساری 66- 4
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 26

به "جدال در میانه جدول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال در میانه جدول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید