خبرنگاران فزونی منچستر، بارسلونا و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله مستانه، تهران - خبرنگاران- هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با فزونی تیم های منچستریونایتد، بارسلونا و لاتزیو، شکست پاری سن ژرمن نایب قهرمان فصل گذشته و توقف خانگی چلسی ادامه یافت.

خبرنگاران فزونی منچستر، بارسلونا و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران؛ هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری 6 ملاقات همزمان پیگیری شد و در مهمترین بازی و از گروه H، پاری سن ژرمن فرانسه نایب قهرمانی فصل گذشته در خانه خود مقابل منچستریونایتد انگلیس با حساب دو بر یک مغلوب شد تا آغاز ضعیفی داشته باشد.

در دقیقه 21 منچستر صاحب ضربه پنالتی شد که کیلور ناواس با واکنشی زیبا، برونو فرناندز را ناکام گذاشت و پنالتی را مهار کرد، اما این پنالتی از سوی داور تکرار شد.

در مرتبه دوم فرناندز برخلاف حرکت ناواس، دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه پاریسی ها برای جبران کوشش زیادی انجام داده تا از شکست خانگی رهایی پیدا نمایند.

در دقیقه 54، کرنر ارسالی نیمار را آنتونی مارسیال مهاجم منچستر که برای یاری به خط دفاعی آمده بود به اشتباه درون دروازه خودی جای داد و کار به تساوی کشید.

در دقیقه 86 مارکوس راشفورد مهاجم جوان منچستر که در چند ضدحمله فرصت های خوبی را از دست داده بود، با حرکتی پابه توپ و ضربه ای تماشایی توانست دروازه میزبان را باز کند تا شیاطین سرخ به بُردی ارزشمند دست یابند.

از گروه E، چلسی انگلیس که فصل سختی را سپری می نماید در لندن به مصاف سه ویا اسپانیا رفت که این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

تیم ها در این ملاقات، عملکردی پایاپای داشته و در نهایت به یک امتیاز رضایت دادند.

در ملاقاتی مهم و از گروه F، لاتزیو ایتالیا در استادیوم المپیکو شهر رم میزبان دورتموند آلمان بود و به فزونی سه بر یک دست یافت.

شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم لاتزیو، آغازی عالی داشته و خیلی زود توسط ایموبیله و فیلیپه به 2 گل متوالی رسیدند.

سپس ارلینگ هالند نروژی در دقیقه 71 یکی از گل های خورده دورتموند را جبران کرد، اما پنج دقیقه پس از آن آکپا سومین گل میزبان را به ارمغان آورد.

اما در دیگر ملاقات مهم و از گروه G، بارسلونا مقابل تیم نچندان مطرح فرنتس واروش مجارستان به فزونی خانگی پنج بر یک دست یافت تا از نقدها اخیر پس از شکست مقابل ختافه در لالیگا رهایی پیدا کند.

لیونل مسی از روی نقطه پنالتی، آنسو فاتی، کوتینیو، پدری و دمبله گلزنان بارسلونا بودند و کاراتین تنها گل میهمان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نتایج ملاقاتها بدین توضیح است

گروه E

چلسی (انگلیس) صفر - سه ویا (اسپانیا) صفر

رن (فرانسه) یک - کراسنودار (روسیه) یک

گروه F

لاتزیو (ایتالیا) سه - دورتموند (آلمان) یک

گروه G

بارسلونا (اسپانیا) پنج - فرنتس واروش(مجارستان) یک

گروه H

پاری سن ژرمن(فرانسه) یک - منچستریونایتد(انگلیس) دو

لایپزیگ (آلمان) دو - باشاک شهیر(ترکیه) صفر

پیش از این نیز، زنیت روسیه در ملاقات خانگی مقابل کلوب بروژ بلژیک در حضور سردار آزمون با حساب دو بر یک مغلوب شد و یوونتوس ایتالیا با 2 گل آلوارو موراتا در زمین دیناموکیف اوکراین به فزونی دست یافت.

چهارشنبه شب در ادامه هفته نخست مرحله گروهی، هشت ملاقات دیگر برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1153

به "خبرنگاران فزونی منچستر، بارسلونا و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فزونی منچستر، بارسلونا و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید