خبرنگاران خلیلی: پرسپولیس باید همان نیمه نخست کار گوا را تمام کند

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران- تهران- بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به ملاقات این تیم برابر گوا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: نباید این بازی را دست کم گرفت و در 45 دقیقه اول باید کار را تمام کرد.

خبرنگاران خلیلی: پرسپولیس باید همان نیمه نخست کار گوا را تمام کند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، محسن خلیلی گفت: نماینده هند با آنکه ناشناخته است اما برابر الریان به تساوی بدون گل دست یافت و مقابل الوحده امارات نیز همین نتیجه را تکرار کرد. یحیی باید تیم را با ترکیب کامل به زمین بفرستد تا کار در نیمه نخست تمام گردد و بازیکنان در 45 دقیقه دوم استراحت نمایند تا برای بازی های بعدی آماده شوند.

وی ادامه داد: در این بازی باید تمرکز کافی داشته باشیم و اجازه ندهیم بازیکنان گوا به آن چه می خواهند برسند، خوشبختانه تیم مدیریتی خیلی خوب از تیم حمایت نموده و حضور فردی مانند ابراهیم شکوری که فوتبالی بوده باعث شده بسیاری از مسایل مد نظر قرار گیرد که برای تیم موثر است و امیدوارم در ادامه راه نیز پیروز باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: تا چند وقت پیش بشار رسن به عنوان بازی ساز در خدمت تیم بود اما الان این وظیفه میان چند بازیکن از جمله سرلک، ترابی و عالیشاه تقسیم شده که به خوبی هم از عهده این کار برآمده اند، از سویی دیگر کیفیت بازیکنان پرسپولیس خیلی بالاست و حضور این بازیکنان در کنار هم یک قالب تعیین و منظم را به وجود آورده که آرزوی هر مربی است.

تیم فوتبال پرسپولیس از دو بازی قبلی خود 6 امتیاز کسب نموده و در صدر جدول گروه E قرار گرفته است، نماینده هند با 2 امتیاز در صندلی دوم است و الوحده امارات و الریان قطر نیز با یک امتیاز رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان یحیی گل محمدی امروز و از ساعت 21:30 دقیقه به مصاف گوا می فرایند . قبل از این ملاقات هم الریان و الوحده از ساعت 19 رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1444

به "خبرنگاران خلیلی: پرسپولیس باید همان نیمه نخست کار گوا را تمام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیلی: پرسپولیس باید همان نیمه نخست کار گوا را تمام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید