خبرنگاران پیغام تبریک واعظی به مناسبت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله مستانه، تهران- خبرنگاران- رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

خبرنگاران پیغام تبریک واعظی به مناسبت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا

از سفر با رزرو تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب در رقابتی نفس گیر با برد برابر تیم النصر عربستان در ضربات پنالتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری ایران در پیغام تبریک خود به تیم فوتبال پرسپولیس در اینستاگرام نوشت: پیروزی غرورانگیز نماینده کشورمان در مصاف با تیم النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ملت شریف کشورمان تبریک عرض می کنم. این موفقیت که در شرایطی بسیار سخت بدست آمد خصوصا با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم در ساعات منتهی به بازی- شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد. از بازیکنان و کادر فنی نماینده شایسته کشورمان عمیقا تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم. این پیروزی که با غیرت و کوشش مثال زدنی بازیکنان مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود. به این تیم افتخار می کنیم و امیدواریم موفقیت هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1129

به "خبرنگاران پیغام تبریک واعظی به مناسبت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیغام تبریک واعظی به مناسبت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید