زمان اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر تغییر کرد

به گزارش مجله مستانه، با اعلام سایت باشگاه پرسپولیس زمان اردوی این تیم در قطر تغییر کرد.

زمان اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر تغییر کرد

به گزارش ، به نقل از سایت باشگاه باشگاه پرسپولیس، با توجه به تغییر بازی های لیگ برتر، تاریخ اردوی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در قطر تغییر کرد و سرخ پوشان از 18 تا 30 دی در دوحه قطر اردو خواهند داشت.

قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس از 18 دی تمرینات خود را در تهران آغاز نموده و بعد از برگزاری یک ملاقات محبت آمیز در تاریخ 21 دی، در همین تاریخ راهی قطر شده و 3 بهمن به تهران بازشود.

با توجه به اینکه سازمان لیگ برنامه معوقه لیگ و سایر مسابقات را اعلام نموده برنامه پرسپولیس در اردوی قطر هم تغییر کرد. بر این اساس پرسپولیس 18 دی در تهران تمرین می نماید همان شب راهی دوحه می شود و 30 دی به تهران برمی شود.

با توجه به تغییر زمان اردوی دوحه و آغاز تمرینات، زمان ملاقات های تدارکاتی مد نظر کالدرون در تهران و دوحه نیز تغییر خواهد نمود.

باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را برای هماهنگی ها با کمپ مورد نظر در دوحه انجام داده است. اقدامات مورد نظر برای عقد قرارداد رسمی با این کمپ در حال اجرا است. همچنین با توجه به تغییر به وجود آمده زمان رزرو هتل هم تغییراتی خواهد داشت.

کمپ مورد نظر باشگاه پرسپولیس با تغییر زمان اردو موافقت نموده است و برنامه اردو و تمرینات شاگردان کالدرون به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 595

به "زمان اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید