سامسونگ در حال کار روی یک سنسور 600 مگاپیکسلی است

به گزارش مجله مستانه، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ در حال کار روی یک سنسور 600 مگاپیکسلی است و احتمالا در آینده ای نزدیک از آن رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ در حال کار روی یک سنسور 600 مگاپیکسلی است

سامسونگ در زمینه دوربین گوشی، یکی از بهترین شرکت هاست و گوشی های این شرکت معمولا در جمع قدرتمندترین محصولات بازار در بخش عکاسی و فیلم برداری حضور دارند. در حال حاضر، پرچم دارهای این شرکت از دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپیکسل بهره می برند اما به نظر می رسد غول کره ای در آینده ای نزدیک (البته نامشخص) از سنسور 600 مگاپیکسلی خود هم رونمایی خواهد کرد.

این خبر اما از طریق یک افشاگر منتشر شده اما دلیلی که برای باور به آن داریم این است که اطلاعات مربوط به سنسور غول پیکر سامسونگ به نظر می رسد بخشی از اسناد داخلی مربوط به آن باشد. خوشبختانه این صفحه اطلاعات زیادی را در این رابطه به ما می دهد.

با توجه به آنچه که منتشر شده، سنسور جدید به این خاطر در دست ساخت واقع شده است که به زودی ضبط ویدیو های 4K و 8K به یک قابلیت اصلی و جدانشدنی در پرچم دارها تبدیل خواهد شد و با توجه به کیفیت این ویدیوها، کاربران به آن تمایل زیادی نشان خواهند داد. برای اینکه گوشی بتواند به راحتی به این سطح از کیفیت دست پیدا کند، سامسونگ ساخت سنسور 600 مگاپیکسلی را به عنوان راه حل در نظر دارد تا از این طریق کیفیت ویدیو ها تحت هیچ شرایطی کاهش پیدا نکند. البته وجود این سنسور قطعا تنها منجر به افزایش کیفیت ویدیو ها نخواهد شد و در عکاسی هم احتمالا پیشرفتی انقلابی را شاهد خواهیم بود.

با این حال به نظر می رسد حداقل امسال یا حتی سال بعد شاهد رونمایی از این سنسور نخواهیم بود. چرا که سنسوری به بزرگی 600 مگاپیکسل قطعا به فضای زیادی برای تعبیه نیاز دارد و سامسونگ باید در ابتدا مشکل مربوط به آن را حل نماید. سنسوری با اندازه 1/0.57 اینچ، حدودا 12 درصد از پنل پشتی گوشی را اشغال خواهد کرد و باعث می شود ضخامت آن قسمت به 22 میلی متر برسد که برای یک گوشی هوشمند بسیار زیاد است.

اگر سامسونگ بتواند این مشکل را حل نماید، قطعا وجود یک سنسور 600 مگاپیکسلی درون پرچم دارهای آینده این شرکت می تواند پیشرفت چشمگیری را در بخش عکاسی و فیلم برداری رقم بزند و شاید این موضوع سامسونگ را به صدر جدول بهترین دوربین گوشی برساند.

با این حال در رابطه با این سنسور اطلاعات بیشتری در اختیار نداریم و اصلا مشخص نیست در چه تاریخی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود یا اینکه کدام سری از پرچم دارهای سامسونگ قرار است میزبان آن باشند. اما از آنجایی که غول کره ای در حال کار روی آن است، به نظر می رسد در آینده ای نزدیک خبرهای بیشتری در رابطه با آن منتشر شود.

  • سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی F62 با پردازنده ا قدرتمند رونمایی می کند

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1232

به "سامسونگ در حال کار روی یک سنسور 600 مگاپیکسلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در حال کار روی یک سنسور 600 مگاپیکسلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید