سرفیس پرو 9 5G با ظاهری تازه در FCC دیده شد

به گزارش مجله مستانه، به تازگی و با حضور تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 9 5G در وب سایت FCC تقریبا مطمئن شده ایم این محصول قرار است با ظاهری تازه و پردازنده اسنپدراگون 8cx نسل 3 راهی بازار گردد.

سرفیس پرو 9 5G با ظاهری تازه در FCC دیده شد

طی این چند هفته اخیر خبرهای زیادی در رابطه با تبلت مورد انتظار مایکروسافت یعنی سرفیس پرو 9 منتشر شده مبنی بر اینکه این محصول قرار است در دو مدل راهی بازار گردد؛ یک مدل به تراشه ساخت اینتل سری آلدر لیک P و یک مدل دیگر هم به تراشه اسنپدراگون 8cx نسل 3 مجهز خواهد شد که مورد دوم مبتنی بر ARM است و از فناوری 5G هم پشتیبانی خواهد نمود.

مایکروسافت اما به تازگی تبلتی را با عنوان دستگاه محاسباتی قابل حمل در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به ثبت رسانده که به اعتقاد وب سایت Windows Central، همان سرفیس پرو 9 5G است. محصولی که از تراشه اسنپدراگون 8cx نسل 3 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد. همان تراشه ای که در پروژه ولترا مورد استفاده قرار گرفته است. تقریبا از این بابت هم مطمئن هستیم چرا که این دستگاه از قابلیت Smart Transmit functionality کوالکام هم پشتیبانی می نماید. بعلاوه مودمی که در این تبلت تعبیه شده از اینترنت 5G با باند فرکانسی زیر 6 گیگاهرتز و وای فای 6E هم پشتیبانی می نماید.

این تبلت که جانشین سرفیس پرو X خواهد شد، از لحاظ ظاهری قرار است در مقایسه با نسل قبل اندکی تفاوت داشته باشد. طبق شنیده ها، کناره های این محصول انحنای بیشتری در مقایسه با لبه های سرفیس پرو X خواهند داشت و خود تبلت هم اندکی باریک تر خواهد بود. طبق گفته های وب سایت Windows Central، ظاهرا پورت USB-C در این محصول روی فریم سمت چپ و پورت سرفیس کانکت هم روی فریم سمت راست تعبیه خواهد شد که این دقیقا مخالف چیزی است که در سرفیس پرو X شاهد هستیم.

علاوه بر این ها، سرفیس پرو 9 5G قرار است در یک مدل دیگر هم با تجهیز به تراشه اینتل و نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار گردد. این تبلت به عنوان جانشین سرفیس پرو 8 در دسترس قرار خواهد گرفت و شکل ظاهری آن هم تفاوتی با مدل 5G ندارد و این یعنی اندکی از لحاظ ظاهری با سرفیس پرو 8 هم تفاوت خواهد داشت.

تعیین نیست مایکروسافت چه زمانی از این محصول و سایر محصولاتی که انتظار می رود آن را همراهی نمایند نظیر سرفیس لپ تاپ 5 و سرفیس استودیو 3 رونمایی کند اما این شرکت آمریکایی معمولا در حد فاصل بین اواسط تا اواخر پاییز از محصولات سخت افزاری جدیدش رونمایی می نماید ولی سال جاری این اتفاق در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) رخ خواهد داد. هرچند رویداد سال گذشته در تاریخ 22 سپتامبر برگزار گردید اما اگر قرار بود سال جاری هم همین اتفاق رخ دهد، باید تا به امروز خبرهایی را راجع به آن می شنیدیم چون فقط دو روز تا 22 سپتامبر سال جاری زمان به جای مانده است.

با این حال خبرهای مربوط به تاریخ رونمایی از این محصولات فعلا در حد یک شایعه هستند و باید منتظر ماند و دید طی روزها یا هفته های آینده چه خبرهای بیشتری در این باره منتشر می گردد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2019

به "سرفیس پرو 9 5G با ظاهری تازه در FCC دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس پرو 9 5G با ظاهری تازه در FCC دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید