تور ارزان ایتالیا: سری A، میلان با گلزنی پسر مالدینی از سد میزبان سرسختش گذشت

به گزارش مجله مستانه، شکست ناپذیری تیم فوتبال میلان در فوتبال ایتالیا با کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل اسپتزیا ادامه پیدا کرد.

تور ارزان ایتالیا: سری A، میلان با گلزنی پسر مالدینی از سد میزبان سرسختش گذشت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته ششم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال میلان میهمان تیم اسپتزیا بود که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود میلانی ها انتها یافت.

این بازی تا دقیقه 48 گلی در بر نداشت و در آن موقع این دانیل مالدینی فرزند اسطوره باشگاه پائولو مالدینی بود که گل نخست را برای روسونری به ثمر رساند. دانیله ورده در دقیقه 80 گل تساوی را برای اسپتزیا زد، اما تنها شش دقیقه بعد تیم میهمان با گلزنی براهیم دیاس سه امتیاز را از آن خود کرد.

دانیل 19 ساله پس از پدر و پدربزرگش سومین عضو از خانواده مالدینی است که برای تیم فوتبال میلان بازی می نماید. او در حالی اولین گل خود را در اولین بازی اش برای این تیم در سری A زد که پدرش (مدیر ورزشی باشگاه) هم از روی سکوهای استادیوم نظاره گر بازی بود.

میلان که در این فصل از رقابت های سری A فقط با تساوی در خانه یوونتوس امتیاز از دست داده است، اکنون با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1689

به "تور ارزان ایتالیا: سری A، میلان با گلزنی پسر مالدینی از سد میزبان سرسختش گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سری A، میلان با گلزنی پسر مالدینی از سد میزبان سرسختش گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید