سفر رونالدو به منچستر با جت شخصی برای مشخص تکلیف

به گزارش مجله مستانه، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به انگلیس بازگشت تا تکلیف آینده خود را در منچستریونایتد روشن کند.

سفر رونالدو به منچستر با جت شخصی برای مشخص تکلیف

کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی صبح امروز به محل تمرین باشگاه رفت تا با سرمربی نو اریک تن هاخ دیدار کند.

رونالدو در ساعت 21:30 شب گذشته در فرودگاه منچستر با جت شخصی به زمین نشست و با ماشینی که منتظرش بود به خانه رفت. این فوق ستاره 37 ساله برای مذاکره با شیاطین سرخ آماده است تا به آن ها بگوید که پیشنهاد قرارداد نو آن ها را قبول نخواهد کرد. او می خواهد انتقال دائمی داشته باشد تا بتواند به بازی در لیگ قهرمانان ادامه دهد. او هرگز در دوران حرفه ای درخشان خود در لیگ اروپا بازی ننموده و الان هم قصد ندارد همچین کاری را آغاز کند.

یونایتد در هفته های اخیر مصرانه اعلام نموده که او برای فروش نیست و تن هاخ نیز تاکید نموده که این مهاجم بخش مهمی از برنامه های او است. اکنون این دو قرار است رو در رو تبادل نظر نمایند.

یونایتد در کوشش است تا رونالدو را متقاعد کند که در جایگاه فعلی اش باقی بماند. آن ها مایلند برای فصل آینده انتقال قرضی او را بپذیرند تا بتواند در رقابت های باشگاهی برتر اروپا بازی کند و اتلتیکو مادرید آخرین باشگاهی است که با او مرتبط شده است. اما این تنها به شرطی است که او به 12 ماه دیگر متعهد گردد، به این معنی که در 39 سالگی همچنان بازیکن باشگاه خواهد بود.

رونالدو و تن هاخ در خاتمه فصل گذشته با هم صحبت کردند، اما از زمانی که برنده 5 توپ طلا تمایل خود را برای ترک گفت، هنوز با هم ارتباط برقرار ننموده اند. تماس بین او و تیم به وسیله ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد و ژرژ مندس، حفظ شده است، و حالا رونالدو رفته تا شخصا مساله را آنالیز کند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1985

به "سفر رونالدو به منچستر با جت شخصی برای مشخص تکلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رونالدو به منچستر با جت شخصی برای مشخص تکلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید