فصل فراموشی فریبا در آمریکا رقابت می نماید، ادامه حضورهای جهانی

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، عباس رافعی با فصل فراموشی فریبا در بخش مسابقه جشنواره فول بلوم آمریکا (full Bloom) حضور دارد و در این بخش با هجده فیلم بلند دیگر قابت می نماید.

فصل فراموشی فریبا در آمریکا رقابت می نماید، ادامه حضورهای جهانی

این جشنواره هدف از برگزاری را به رقابت گذاشتن فیلم هایی که به الگوی روایت داستانی در سینما وفادار مانده اند اعلام نموده است و به همین دلیل اکثر فیلم های بخش مسابقه از فراوریات سینمای داستانگوی هالیوود انتخاب شده اند و کارشناسان سینما و کارگردانان و منتقدان پس از نمایش هر فیلم به اهمیت داستانگویی در سینما در ارتباط با فیلم مورد نظر صحبت می نمایند.

عباس رافعی در این باره به خبرنگاران بیان کرد: خوشحالم که فصل فراموشی فریبا در جشنواره های تخصصی سینما انتخاب و به نمایش درمی آید؛ جشنواره هایی که سیاست بازی و جهت گیری های سیاسی در آنها جایی ندارد و بیشتر به توسعه و ارتقای مدیوم سینما می اندیشند.

فصل فراموشی فریبا نهم و دهم شهریورماه در جشنواره فیلم مونترال کانادا هم به نمایش در می آید و ساره بیات که برای فیلم محمد رسول الله (ص) و فصل فراموشی فریبا در مونترال حضور دارد در کنفرانس مطبوعاتی فیلم به پرسش های خبرنگاران پاسخ می گوید.

عباس رافعی با فصل فراموشی فریبا در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم براسو (BRASOV) که از دوازدهم تا بیست و دوم شهریور در رومانی برگزار می گردد نیز حضور دارد.

فصل فراموشی فریبا بیش از این در بخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا آمریکا حضور داشت.

این فیلم در سی و دومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بیات نامزد بهترین باریگر زن شد و عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و فصل فراموشی فریبا جایزه نتبک (فیلمی که به ارتقا و توسعه سینمای آسیا یاری می نماید) را دریافت کرد. پخش بین المللی فیلم در موسسه فراوری و پخش بین الملل فیلمنگاران به مدیریت عباس رافعی انجام می پذیرد.

فیلم فصل فراموشی فریبا داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر زندگی عاشقانه اش انداخته و کوشش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند و اکنون که همسرش تصادف نموده و در بیمارستان بستری است او مجبور می گردد برای امرار معاش و تامین هزینه های بیمارستان با وانت او کار کند.

از عواملی که در ساخت فیلم فصل فراموشی فریبا حضور دارند می توان از علی اصغری: فیلمنامه نویس، علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور: صدابردار، مهرداد قلی پور چهره پرداز، مسعود دلیری: مدیر فراوری، رعنا امینی: طراح صحنه و لباس، محمود موسوی نژاد: صداگذار و پیمان یزدانیان آهنگساز نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 370

به "فصل فراموشی فریبا در آمریکا رقابت می نماید، ادامه حضورهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل فراموشی فریبا در آمریکا رقابت می نماید، ادامه حضورهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید