لابی گری نکرده ام

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مهم ترین دلیل دیر برگزار شدن مجمع انتخابات هیئت تکواندو ابهام در قانون حضور بازنشستگان در هیئت های ورزشی بود.

لابی گری نکرده ام

محمد سلطان حسینی در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان اصفهان که امروز (سه شنبه) در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار گردید، با تبریک افتخارات تکواندو و آرزوی موفقیت برای تیم های ملی تکواندو و کسب سهمیه المپیک، اظهار کرد: حضور 13 نفر در این رقابت برای رسیدن به ریاست هیئت نشان از اهمیت این پست دارد و هر کدام از شما که انتخاب شوید و یا نشوید برای ما ارزشمند است چراکه به دنبال یاری به این رشته وارد میدان شده اید.

وی در مورد برگزاری دیر انتخابات و به تعویق افتادن آن گفت: با توجه به قانون عدم حضور بازنشستگان در مدیریت ورزش در ابتدا یکسری ثبت نام داشتیم و بعد از پیگیری های و استعلام عنوان شد که این قانون شامل هیئت های استانی نمی گردد و ثبت نام مجدد صورت گرفت و متعاقب آن با اعتراض و شکایات افرادی که حتی از داخل استان نیز بودند با مشورت با رییس فدراسیون قرار بر این شد که این انتخابات بدون حضور نفرات بازنشسته باشد که تمام این موارد زمان زیادی از ما گرفت و این انتخابات با تأخیری بیش از یک سال برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به بعضی حاشیه های روزهای اخیر خاطرنشان کرد: با هیچ کس لابی گری نکردم. چراکه مطرح شده روز آدینه با یکی از کاندیداها در باغ بودم. روز آدینه به همراه معاون استانداری در مسابقات سوارکاری استان حضور داشتم و با هیچ فردی ملاقاتی در مورد تکواندو نداشتم.

سلطان حسینی تأکید کرد: از تمام شما می خواهم که هر کسی رأی آورد قول دهید 4 سال از وی حمایت کنید و ما هم از هیئت با تمام توان حمایت خواهیم کرد و آن گونه نباشد که اتفاقاتی که برای روسا و سرپرستان هیئت رخ داد تکرار گردد.

وی توضیح داد: از فردی هم که رأی می آورد می خواهم تکواندو استان را به جایگاهی که باید باشد بازگرداند چراکه زمانی تکواندو استان اصفهان در کشور پر ستاره بود و انتظار داریم در سال های آینده ده ها نفر مثل سجاد مردانی داشته باشیم تا برای اصفهان و ایران افتخارآفرینی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 468

به "لابی گری نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لابی گری نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید