تور ارزان فرانسه: لینگارد و مارسیال خواستار جدایی از منچستریونایتد

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم جوان منچستریونایتد یکی از بازیکنان محبوب در جابجایی زمستانی خواهد بود.

تور ارزان فرانسه: لینگارد و مارسیال خواستار جدایی از منچستریونایتد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، اماد دیالوی جوان یکی از بازیکنانی است که می تواند به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا شود و البته جسی لینگارد نیز یکی از خروجی های احتاقتصادی شیاطین سرخ خواهد بود. به نقل از فابریتزیو رومانو، اماد دیالو، وینگر 19 ساله ساحل عاجی که در منچستریونایتد توپ می زند، در تابستان 2021 به شدت مورد توجه فاینورد بود اما این انتقال قرضی رخ نداد تا دیالو همچنان به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. این بازیکن جوان در فصل جاری تنها 68 دقیقه برای منچستریونایتد بازی نموده که به بازی آخر این تیم مقابل یانگ بویز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برمی شود. باشگاه های زیادی برای جذب قرضی دیالو در ژانویه به سراغ منچستریونایتد آمده اند تا مذاکره نمایند. یکی از آن باشگاه ها فاینورد است.

نیوکاسل که با توجه به حضور مالکان جدیدش از یک پشتوانه اقتصادی خوب بهره می برد، به صورت جدی شرایط جسی لینگارد را زیر نظر دارد. لینگارد که نیم فصل دوم فصل گذشته در پیراهن وست هم یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر بود، در فصل جاری نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ بیابد. تماس هایی برای نهایی کردن این انتقال برقرار شده اند تا لینگارد 28 ساله به سنت جیمز پارک منتقل شود اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

وینگر انگلیسی شیاطین سرخ در پی ترک این باشگاه است. جسی لینگارد، وینگر 28 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد تا سرانجام فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از Paul Hirst از تایمز، پس از آنتونی مارسیال، اکنون جسی لینگارد نیز در پی ترک منچستریونایتد در جابجایی زمستانی است. این وینگر انگلیسی از شرایط خود در منچستریونایتد راضی نیست و در تابستان نیز پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را رد نموده بود. در صورتی که لینگارد در ژانویه پیروز به ترک منچستریونایتد نشود، در تابستان آینده به صورت آزاد این باشگاه را ترک خواهد نمود.

از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، نوریچ سیتی انتهای جدولی به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت. نوریچ سیتی از فرم بسیار ضعیف ابتدای فصل فاصله گرفته است. آن ها 8 امتیاز از مجموع 10 امتیاز این فصل خود را در پنج بازی قبلی کسب نموده اند اما شکست سنگین هفته گذشته مقابل تاتنهام باعث سقوط آن ها به رتبه آخر جدول شد. قناری ها پس از ورود دین اسمیت شرایط بهتری را تجربه نموده اند اما همچنان عنوان بدترین خطوط دفاع و حمله لیگ را در اختیار دارند. موضوعی که برای تیم رقیب امیدوار نماینده خواهد بود.

منچستر یونایتد هم به مانند نوریچ، در هفته های اخیر دست به تغییر سرمربی تیم زده است. پس از اخراج اوله گونار سولسشر، آن ها در سه ملاقات گذشته پیروز به کسب 7 امتیاز شده اند تا موقتا از شرایط بحرانی فاصله گرفته و به منقطه سهمیه نزدیک شوند. اولین تجربه رانگنیک روی نیمکت قرمز ها با برد مقابل کریستال پالاس همراه شد. پس از تساوی در آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حالا بازیکنان منچستر یونایتد انگیزه زیادی برای کسب یک پیروزی دیگر در سومین بازی سرمربی جدیدشان دارند.

سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی منچستریونایتد روی آنتونی مارسیال چندان جواب نداد. این مهاجم 26 ساله فرانسوی از تابستان 2015 در جمع شیاطین سرخ است اما نتوانست عملکردی در سطح نهایت پتانسیلش ارائه دهد و مهره ثابتی در منچستریونایتد نیست. نیمکت نشینی، آنتونی مارسیال را به فکر جدایی از منچستریونایتد انداخته است.

فیلیپ لامبولی مدیر برنامه مارسیال در مصاحبه با اسکای اسپورتس اعلام نموده این مهاجم فرانسوی درخواست خروج از منچستریونایتد را داده و می خواهد در ژانویه 2022 این تیم را ترک کند. مدیر برنامه مارسیال به زودی با مدیران منچستریونایتد جلسه می گذارد تا تکلیف آینده او را تعیین کند. تصمیم مارسیال برای جدایی از جمع شیاطین سرخ قطعی است چون او می خواهد به صورت منظم بازی کند، نه یار ذخیره.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1820

به "تور ارزان فرانسه: لینگارد و مارسیال خواستار جدایی از منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: لینگارد و مارسیال خواستار جدایی از منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید