مدل های متنوع سوئیت های کیش و مسافرانی که گیج می شوند!

به گزارش مجله مستانه، سفر به جزیره کیش همیشه گران و پرهزینه نیست. گاهی می توان به جای اقامت در هتل های گران قیمت، در سوئیت های مقرون به صرفه اقامت داشت. سوئیت های متنوعی در جزیره کیش وجود دارند؛ از سوئیت های ساحلی گرفته تا سوئیت های شهری را می­توان در نظر گرفت. با شناخت منطقه ها مختلف جهت اجاره اقامتگاه و همچنین انتخاب زمان مناسب برای سفر به کیش، می شود از هزینه های سفر کم کرد. در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر درباره اجاره سوئیت در کیش صحبت کنیم.

مدل های متنوع سوئیت های کیش و مسافرانی که گیج می شوند!

اقامتگاه های کیش

از آنجایی که جزیره کیش مکانی توریستی است، در آن اقامتگاه های زیادی وجود دارد. گفته می شود تا به امروز نزدیک به 52 هتل در جزیره ساخته شده است. برخی از این هتل ها، قدیمی هستند و برخی دیگر به تازگی به بهره برداری رسیده اند.

از معروف ترین هتل های جزیره می توان به هتل داریوش، هتل شایان، هتل پارمیس، هتل شایگان و ... اشاره کرد. برخی از گردشگران و مسافران تصور می کنند برای اقامت در جزیره، باید در هتل اقامت داشته باشند و به دلیل هزینه بالای رزرو هتل، از سفر منصرف می شوند.

علاوه بر این، کیش آپارتمان های زیادی برای اجاره روزانه دارد. برای مثال شما می توانید با اجاره روزانه آپارتمان یک خوابه سرو سپهری کیش، از امکانات کامل آن بهره مند شوید و اقامتی به یادماندنی داشته باشید.

در حالی که می توان برای اجاره سوئیت در کیش اقدام کرد و به این ترتیب، هزینه سفر را کاهش داد.

اجاره سوئیت کیش

در کیش محله های گوناگونی وجود دارد که می توان هر کدام از آن ها را برای اجاره اقامتگاه انتخاب کرد. جزیره کیش به دو بخش توریستی و غیر توریستی تقسیم می شود. هزینه سوئیت در کیش در بخش توریستی گران تر از بخش غیر توریستی است.

منطقه ها مسکونی جزیره شامل شهرک دامون، شهرک صدف و میرمهنا می شوند. کسانی که قصد اجاره اقامتگاه­های ساحلی را دارند، باید به نوار شرقی و شمالی جزیره مراجعه کنند.

شهرک دامون

یکی از منطقه ها مدرن و لوکس در جزیره، شهرک ساحلی دامون است؛ این شهرک به دلیل نزدیکی به ساحل و برخورداری از چشم اندازهای فوق العاده از دریا و طلوع و غروب خورشید، موقعیت ویژه ای پیدا کرده است. اقامتگاه ها و سوئیت های زیادی در شهرک دامون وجود دارند که مسافران می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنند.

در این شهرک، ویلاهای لوکس و زیبایی را می توانید پیدا کنید. از قلم نیاندازید که هزینه اجاره سوئیت در شهرک دامون کیش گران تر از منطقه ها دیگر است.

شهرک صدف

شهرک صدف که در مرکز کیش قرار گرفته است، به تمام جاذبه ها و نقاط مهم جزیره دسترسی مناسبی دارد. این شهرک یکی از گزینه های اصلی برای اجاره اقامتگاه کیش به شمار میرود. سوئیت ها و ویلاهای شهرک صدف دارای امکانات کاملی هستند.

یکی دیگر از مزایای سوئیت های شهرک صدف، تنوع آن ها است. به همین دلیل می توان با توجه به بودجه های مختلف، مورد مناسبی را پیدا کرد. هزینه اجاره سوئیت کیش در شهرک صدف نسبت به شهرک دامون ارزان تر است.

با اقامت در شهرک صدف می توانید در عرض ده تا بیست دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی کیش دسترسی پیدا کنید. دسترسی به جاذبه هایی مانند شهر زیر زمینی کاریز نیز از شهرک صدف بسیار مناسب است.

شهرک میرمهنا

یکی از قدیمی ترین منطقه ها مسکونی کیش، میرمهنا است. نام دیگر این محله عرب ها، سفین یا نوبنیاد است. با ساخت و سازهای زیادی که انجام گرفته، این محله وسعت پیدا کرده است. بیشتر سوئیت ها و آپارتمان ها در این محله نوساز هستند.

مزیت اجاره سوئیت کیش در شهرک میرمهنا، قیمت آن محسوب می شود. قیمت اجاره ها در این شهرک نسبت به دیگر نقاط جزیره ارزان تر است. دلیل این امر، موقعیت مکانی شهرک میر مهنا است. میرمهنا با بسکمک از جاذبه های گردشگری کیش فاصله زیادی دارد.

سوئیت های بوم گردی در کیش

تا اینجا اشاره کردیم که در چه منطقه های می توان برای اجاره کردن سوئیت در کیش اقدام کرد. آن دسته از مسافرانی که در پی اقامت در مکانی ارزان تر هستند و همچنین می خواهند با حال و هوای سنتی تر جزیره آشنا شوند، می توانند سوئیت های بوم گردی کیش را انتخاب کنند.

سوئیت های بوم گردی کیش اغلب در محله سفین قرار دارند. می­توانید برای اجاره سوئیت در کیش در این منطقه اقدام کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

جزیره کیش در تمام فصول سال زیبا و چشم نواز است. از آنجایی که آب و هوای جزیره نیمه استوایی و مرطوب محسوب می شود از ماه خرداد تا شهریور، هوا بسیار گرم است. این اندازه گرما به همراه رطوبت بالای 60 درصدی می تواند برای برخی آزاردهنده باشد. بهترین زمان سفر به جزیره از نظر آب و هوا، فصل های پاییز و زمستان است. در زمستان کیش خبری از سرما نیست و آب و هوا معتدل است.

پیک سفر به جزیره، تعطیلات نوروزی و فصل زمستان است. در این زمان، قیمت هتل ها به دلیل تقاضای بیشتر افزایش می یابد. کسانی که می خواهند هزینه های سفر خود را کاهش دهند، می توانند در فصل تابستان به کیش بروند. هزینه اجاره سوئیت کیش در تابستان، ارزان تر از فصول دیگر است.

هزینه اجاره اقامتگاه قشم هم دقیقا مشابه کیش است، در فصل سرما اجاره اقامتگاه کمی گران تر و دشوارتر است، در حالی که در تابستان به راحتی می توانید با قیمت مناسب اقامتگاه موردنظرتان را رزرو کنید.

برخی از جاذبه های گردشگری کیش

در کیش جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. در جزیره هم می توان به مکان های تاریخی و فرهنگی دسترسی داشت و هم از مراکز تفریحی لذت برد. برخی از مهم ترین جاهای دیدنی جزیره که می توانید از آن ها بازدید کنید عبارتند از:

  • شهر باستانی حریره
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • روستای باغو کیش
  • پارک دلفین ها
  • ساحل مرجان
  • پارک آبی اوشن
  • باغ پرندگان
  • کشتی یونانی
  • اسکله تفریحی
  • آکواریوم کیش

جمع بندی

در جزیره کیش اقامتگاه های متنوعی برای گردشگران وجود دارد. این اقامتگاه ها شامل هتل ها، ویلاها و سوئیت ها می شود. مهم ترین منطقه ها جزیره که می توان در آن ها برای اجاره سوئیت در کیش اقدام کرد شامل شهرک دامون، شهرک صدف و شهرک میرمهنا می شود.

در شهرک دامون امکان اجاره کردن سوئیت های ساحلی وجود دارد. به همین دلیل، هزینه نسبت به منطقه ها دیگر بالاتر است. در شهرک میرمهنا، به دلیل فاصله با جاذبه های گردشگری، قیمت سوئیت ها ارزان تر است. برای اجاره بهترین سوئیت ها در جزیره می توانید از جاباما کمک بگیرید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2122

به "مدل های متنوع سوئیت های کیش و مسافرانی که گیج می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های متنوع سوئیت های کیش و مسافرانی که گیج می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید