معرفی هتل 4 ستاره ویلا پیتیانا در فلورانس

به گزارش مجله مستانه، هتل ویلا پیتیانا فلورانس Villa Pitiana Hotel

این هتل 4 ستاره، تنها 30 دقیقه از فلورانس فاصله داشته و بر روی تپه ای احاطه شده با مزارع سرسبز زیتون قرار گرفته است. هتل ویلا پیتیانا فلورانس Villa Pitiana Hotel در واقع یک ساختمان قدیمی بسیار دلربای ایتالیایی است که با تلفیقی از معماری نیمه گوتیک طراحی شده است. تماشای نمای خیره کننده، آرام و زیبای روستای نزدیک دونینی از کنار استخر به همراه جمع دوستان خاطره به یادماندنی را برایتان بوجود می آورد. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل فلورانس را تا دیدنی های اطرافش را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ویلا پیتیانا فلورانس را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره ویلا پیتیانا در فلورانس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل ویلا پیتیانا فلورانس

زمانی که از تاکسی پیاده شده و وارد این هتل شدید، میز پذیرش به شما خوشامد می گوید. خدمات نگهبانی، انبار چمدان و خدمات بلیط از جمله مواردی است که می توانید از میز پذیرش بخواهید. اگر به دنبال خدمات خشکشویی و اتوشویی هستید، با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار خواهد گرفت و پارکینگ رایگان در خود هتل وجود دارد.

متأسفانه این هتل ترانسفر فرودگاهی را متقبل نمی گردد. بنابراین بهترین راه برای رسیدن به این هتل اجاره کردن یک ماشین از همان ابتدای راستا و از فرودگاه فلورانس می باشد.

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل ویلا پیتیانا فلورانس، از ساعت 2 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهد بود.

اگر سفری کاری به این مناطق دارید، امکانات اتاق های دیدار یا جشن ها به همراه فکس و فتوکپی با پرداخت مبلغی مجزا برایتان فراهم می گردد. بسیاری از مراسم های عروسی در فضای باز این هتل برگزار می گردد. اتاق هایی و فضاهایی مختص افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. بلیط جاذبه های معروف شهر فلورانس یا رزرو رستوران های اطراف را از میز پذیرش بخواهید. تهویه مطبوع، روزنامه، باربر، خدمات اتاق و خدماتی برای راحتی مهمانان کم توان یا ناتوان از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل ویلا پیتیانا فلورانس

با دوستانتان بر روی تراس هتل جمع شوید و از خدمات باربیکیو بهره ببرید. در باغ های زیتون قدم بزنید یا اگر دوست داشتید به کنار استخر بروید و رو به منظره شهر و در هوای مطبوع این محل، کمی استراحت کنید یا تنی به آب بزنید. در بعد از ظهر ها از تفریحات تنوع و سرگرم نماینده مانند بازی پینگ پونگ یا دوچرخه سواری در اطراف لذت ببرید. برای دوچرخه سواری یا پیاده روی اگر احتیاج به راهنما داشته باشید باید هزینه ای پرداخت کنید.

میوه ها، آب معدنی، شکلات ها و شیرینی ها، نوشیدنی ها و غذای بچه ها همه با پرداخت مبلغی فراهم می گردد و هر روز صبح می توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید. منوی رستوران هتل که غذاهای توسکانی سرو میکند به صورت لاکارته بوده و محیط جذابی برای صرف غذا می باشد.

در طی تابستان، می توانید غذای خود را در باغ هتل میل کنید. با این حال می توانید به رستوران های اطراف مانند فاتوریا دگلییوسیگنولی Fattoria Degli Usignoli در 1.77 مایلی هتل بروید.

امکانات اتاق های هتل

59 اتاق و سوئیت هتل، فضایی تیره و بسیار بزرگ با پنجره رو به استخر و باغ یا پشت ساختمان دارد. سقف چوبی اتاق ها بسیار بلند بوده و دارای کمد و تهویه مطبوع می باشد. فرشی در کف زمین انداخته شده و پنکه و فن را در زمان ورود روشن کنید، تا در فضای خنک و آرام اتاق از خستگی سفرتان کاسته گردد.

ظاهر اندکی گوتیک دکوراسیون اتاق ها، شما را شگفت زده خواهد کرد- سقف های بلند، کمدهای چوبی بزرگ ساخته شده از چوب درخت بلوط باقی مانده از قدیم جزو جاذبه اتاق ها می باشد. حمام اما از طرف دیگر بسیار مدرن ساخته و بازسازی شده است و آنقدر بزرگ بوده که می توانید حتی در آن مهمانی راه بیندازید. اتاق بسیار راحت، آرام و تمیز است.

ممکن است چند لک کوچک بر روی دیوارها به چشمتان بیاید به غیر از آن امکاناتی مانند میز مطالعه، تلویزیون، تلفن، چراغ خواب، خدمات بیدار کردن مهمان، آینه و مبلمان راحتی، شما را راضی نگه می دارد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل فلورانس در سایت خبرنگاران بزنید.

بعضی از اتاق های هتل ویلا پیتیانا فلورانس

  • اتاق کلاسیک دابل: یک تخت دو نفره بزرگ دارد. با قیمت 520 هزار تومان برای تاریخ آپریل 2018، این اتاق شامل صبحانه بوده و یک حمام خصوصی هم دارد.
  • اتاق سوپریر دابل: از اتاق کلاسیک 30 مترمربع بزرگتر بوده و یک تخت دو نفره بزرگ دارد. با قیمت 784 هزار تومان برای تاریخ آپریل 2018، این اتاق شامل صبحانه بوده و یک حمام خصوصی هم دارد. بدون صبحانه هزینه اتاق به 667 هزار تومان کاهش می یابد.
  • سوئیت جونیور: از اتاق کلاسیک 40 مترمربع بزرگتر بوده و یک تخت دو نفره بزرگ اضافه دارد. با قیمت 871 هزار تومان برای تاریخ آپریل 2018، این اتاق شامل صبحانه بوده و یک حمام خصوصی هم دارد. بدون صبحانه، هزینه اتاق به 666 هزار تومان کاهش می یابد.
  • اتاق تریپل: یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره دارد. با قیمت 740 هزار تومان برای تاریخ آپریل 2018، این اتاق شامل صبحانه بوده و یک حمام خصوصی هم دارد. بدون صبحانه، هزینه اتاق به 568 هزار تومان کاهش می یابد.
  • اتاق کوادروپل: از اتاق کلاسیک 30 مترمربع بزرگتر بوده و دو تخت دو نفره بزرگ دارد. با قیمت حدود 700 هزار تومان برای تاریخ آپریل 2018، این اتاق شامل صبحانه بوده و یک حمام خصوصی هم دارد. بدون صبحانه، هزینه اتاق به حدود 633 هزار تومان کاهش می یابد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر فلورانس

  • بازار دونینی: 1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 2 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 15 دقیقه طول می کشد.
  • رستوران پالاجیو 59: 8 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 18 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • بازار خرید اجناس لوکس : 5.5 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 14 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 17 دقیقه طول می کشد.
  • سالن اوبی هال: 17.9کیلومتر است که می توانید با ماشین 35 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • ورزشگاه آرتمیو فرانکی: 18.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 41 دقیقه راه خواهد بود.
  • فوروم نلسون ماندلا: 19.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 40 دقیقه راه خواهد بود. برای رسیدن به جاذبه های دیدنی فلورانس، همین مدت زمان در راه خواهید بود.
  • ایستگاه کامپو دی مارتی: 19.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 45 دقیقه راه خواهد بود.
  • دریاچه دونینی: 1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 2 دقیقه راه خواهد بود. اگر حوصله پیاده روی دارید در مدت 15 دقیقه به این محل می رسید.
  • فرودگاه بین المللی پیسا: 89.6 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی یک ساعت و نیم، تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه فلورانس: 26.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 50 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ویلا پیتیانا فلورانس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، ریجلو فلورانس، 50066 دونینی، 7، از طرف پرووینسیل پر توسی

Via Provinciale Per Tosi, 7, 50066 Donnini, Reggello FI, Italy

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 539

به "معرفی هتل 4 ستاره ویلا پیتیانا در فلورانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره ویلا پیتیانا در فلورانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید