مقاله: بازسازی کلینیک پزشکی و بازسازی مطب پزشک و دندانپزشکی (خدمات و راهنمای بازسازی)

به گزارش مجله مستانه، در بازسازی کلینیک و مطب پزشک و در بخش سالن انتظار باید از نورهای ملایم استفاده کرد تا بیماران از لحاظ روانی آرامش پیدا کنند. استفاده از رنگ های خیلی روشن و پر نور ذهن را آشفته و درهم می کند. در ضمن توجه کنید که اگر فرد از قبل مستعد استرس و اضطراب درونی باشد، این نورها استرس او را چندین برابر می کنند. در عوض برای اتاق معاینه، جایی که پزشک ارتباط مستقیم با مراجعه کننده دارد، برای بهتر دیدن وضعیت بیمار، باید نور و روشنایی کافی وجود داشته باشد.

مقاله: بازسازی کلینیک پزشکی و بازسازی مطب پزشک و دندانپزشکی (خدمات و راهنمای بازسازی)

معماری و دکوراسیون یک مطب یا کلینیک درمانی از دید مراجعه کننده اهمیت بسیاری دارد. توجه کنید که ویترین کار شما، نشان دهنده حرفه ای بودن شما است. زیبایی و تمیزی فضای یک درمانگاه یا مطب باعث می شود تا بیمار احساس آرامش کند و اطمینان حاصل کند که در جایی قابل اتکا و بهداشتی قرار دارد.

برخی از رایج ترین مشکلات مطب ها و کلینیک ها عبارت اند از مشکلات لوله کشی، خرابی رادیاتورها و کولرها، نم زدگی و کهنه شدن رنگ دیوارها. باید با بازسازی کلینیک برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

در بازسازی ساختمان کلینیک پزشکی باید به نیازها و توقعات کادر پزشکی نیز توجه نمایید. در مورد بیماران نیز با اضافه کردن بخش پذیرش در ورودی کلینیک از سردرگمی آنها جلوگیری کنید.

یکی از نکاتی که در بازسازی ساختمان کلینیک پزشکی بسیار مهم است ایجاد فضایی شاد و پر از آرامش است. سیستم تهویه اتاق ها یکی از این موارد است که باعث افزایش احساس آرامش در بیماران می شود. اگر تا به امروز کلینیک شما دارای سیستم مناسبی برای تهویه هوا نیست، در مرحله بازسازی ساختمان به این مورد حتما توجه نمایید. همچنین برای افزایش زیبایی کلینیک می توانید از سقف های کاذب با طرح هایی مجازی نیز استفاده نمایید. ایجاد فضای سبز نیز می تواند یکی از ایده ها برای افزایش زیبایی معماری کلینیک در بازسازی ساختمان باشد.

منبع مقاله: بازسازی کلینیک پزشکی و بازسازی مطب پزشک و دندانپزشکی (خدمات و راهنمای بازسازی)

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1787

به "مقاله: بازسازی کلینیک پزشکی و بازسازی مطب پزشک و دندانپزشکی (خدمات و راهنمای بازسازی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی کلینیک پزشکی و بازسازی مطب پزشک و دندانپزشکی (خدمات و راهنمای بازسازی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید