مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری

به گزارش مجله مستانه، پارتیشن اداری باسم یکی از جدا کننده مفید برای تقسیم کردن فضا می باشد. این پارتیشن ها برای زیباسازی، بهبود فضا و استفاده مفید از محیط کار و اداره است. پارتیشن اداری در انواع و رنگ های مختلف و طرح های گوناگون با قابلیت چاپ لوگوی شرکت بر روی آن وجود دارد.

مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری

پارتیشن های شیشه ای از نظر زیبایی نسبت به بقیه پارتیشن های اداری محبوبیت بیشتری دارند. پارتیشن اداری شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضا باعث زیبایی اتاق کار شده و نور می تواند از بین پرده های کرکره نصب شده بر روی آن عبور کند.

یکی از معایب پارتیشن تک جداره این است که در برابر حرارت و صوت عایق نمی باشد.

7-استفاده از شیشه های مات و یا طرح دار درون حریم شخصی در فضای داخلی ایجاد میکند.

پارتیشن اداری تک جداره از جنس ام دی اف و شیشه ای در اندازه های مختلف و طرح های گوناگون قابل اجرا می باشد. ارتفاع این پارتیشن ها قابل تنظیم است و در اندازه های کوتاه، بلند، نیمه بلند ساخته می شود. این پارتیشن های اداری در ارتفاع دلخواه مشتری طراحی شده و با دوام و استحکام بالایی قابل استفاده است.

4-در زمان تولید و ساخت و همچنین هزینه آن صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

پارتیشن اداری دو جداره از شیشه های دو جداره استفاده می شود. با به کار بردن ام دی اف در پارتیشن دو جداره لبه های ام دی اف عایق سازی شده و ضخامت پارتیشن هم زیادتر است. این پارتیشن اداری هم در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی است. ارتفاع پارتیشن در گردش هوای داخل اتاق و خارج از آن مؤثر است و اندازه سر و صدای وارد شده به درون پارتیشن با ارتفاع آن ارتباط مستقیم دارد.

منبع مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1700

به "مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید