ملی پوشان منتخب تکواندو معرفی شدند

به گزارش مجله مستانه، از سوی سازمان تیم های ملی، اسامی ملی پوشان تکواندوی مرد و زن کشورمان من برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر 2019 تعیین شدند.

ملی پوشان منتخب تکواندو معرفی شدند

سی امین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو گروه مردان و زنان از روز 13 اسفندماه در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش شروع می گردد و به مدت دو روز دارد.

مسابقات تکواندوی جام فجر قرار است در گروه مردان، در اوزان 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم طی دو روز انجام گردد. همچنین این مبارزات در گروه زنان نیز طبق برنامه زمانبندی شده در 8 وزن 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم و به مدت یک روز در جزیره زیبای کیش برگزار می گردد. تیم ملی مردان و زنان تکواندوی کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2019 آماده می نماید به منظور آمادگی هرچه بیشتر در تورنمنت بین المللی تکواندوی فجر شرکت می نماید.

برهمین اساس سازمان تیم های ملی اسامی نفرات اعزامی به تورنمنت بین المللی جام فجر را به توضیح زیر بیان کرد. طبق اعلام کادرفنی تیم ملی تکواندوی کشورمان به ترتیب در وزن اول (54- کیلوگرم) حمیدرضا صدری، در وزن دوم (58-کیلوگرم) آرمین هادی پور و محمدحسن پلنگ افکن، در وزن سوم (63- کیلوگرم) حمیدرضا هادیان و سروش احمدی، در وزن چهارم (68- کیلوگرم) محمدمهدی عمادی، دروزن پنجم (74- کیلوگرم) میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی، دروزن ششم (80- کیلوگرم) عرفان ناظمی و مهدی جلالی، دروزن هفتم (87- کیلوگرم) محمدرضا خانی و در نهایت در وزن هشتم (87+ کیلوگرم) سجاد مردانی و سعید رجبی دو نماینده سنگین وزن کشورمان در این رقابت های هستند. راهنمایی این تیم نیز برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

اما در بخش بانوان نیز مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان نیز به ترتیب در وزن اول (46- کیلوگرم) مریم ملکوتی خواه، در وزن دوم (49- کیلوگرم) ناهید کیانی، در وزن سوم (53- کیلوگرم) مهلا مومن زاده و مهسا پورمیرزای، در وزن چهارم (57- کیلوگرم) فاطمه جعفری و کوثر اساسه، در وزن پنجم (62- کیلوگرم) پریسا جوادی ، دروزن ششم (67- کیلوگرم) یلدا ولی نژاد - مهسا کیادلیری، دروزن هفتم (73- کیلوگرم) ملیکا میرحسینی - کیمیا همتی و در نهایت دروزن هشتم (73+ کیلوگرم) شهربانو دامغانی نژاد و اکرم خدابنده را برای حضور در تورنمنت بین المللی جام فجر کیش گزینش نموده است.

مسابقات جام فجر 1G (رتبه یک) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

5، 250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 66

به "ملی پوشان منتخب تکواندو معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان منتخب تکواندو معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید