مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل نو هواوی تا زایمان در فضا

به گزارش مجله مستانه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل نو هواوی تا زایمان در فضا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

رن ژنگفی مدیرعامل و موسس شرکت هواوی در تبادل نظر با یک نشریه فرانسوی مدعی شده که سیستم عامل نو این شرکت موسوم به هونگ منگ او اس از اندروید و مک او اس نیز قوی تر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی از خبرهای منتشر شده از منابع مطلع نزدیک به شرکت سونی، به نظر می رسد به زودی شاهد نسل نوی از گوشی های هوشمند این شرکت باشیم که قابلیت چرخش به طرفین را دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی ترکیه نوعی ربات عروس دریایی یا عروس دریایی رباتیک را با الهام از حرکات واقعی عروس دریایی طراحی نموده اند. این ربات قابلیت تطابق اتوماتیک با محیط اطراف را داراست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید ایده ارسال انسان ها به فضا برای زندگی ایده ای نو نباشد اما ارسال نوزادان یا زنان باردار به فضا بسیار نو است ایده ای جنجالی که هنوز آغاز نشده با واکنش هایی تند همراه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ظاهرا گوگل به زودی یک گزینه نو به مرورگر کروم اضافه می نماید که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیو یا موسیقی پخش شده در یک برگه را پخش یا متوقف نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی وان پلاس 7 پرو 5G یک به روزرسانی نرم افزاری نو OxygenOS 9.5.5 را دریافت نموده است. این به روزرسانی شامل ویژگی هایی کاربردی مثل پچ امنیتی ژوئن 2019 می گردد و با برطرف اشکالات و پیشرفت های عمومی همراه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2056

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل نو هواوی تا زایمان در فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل نو هواوی تا زایمان در فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید