تور ارزان استانبول: برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول

به گزارش مجله مستانه، رستوران های منطقه تکسیم

استانبول شهری خاص و جادویی است که بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و تاریخی بسیار پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است. مساجد باشکوه و تاریخی، بازارها، موزه ها، فروشگاه ها و مراکز خرید و رستوران های متعدد این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل نموده اند. یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین منطقه ها استانبول منطقه تکسیم است که نقطه آغاز خیابان مشهور و توریستی استقلال است. در این مطلب می خواهیم برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول را به شما معرفی کنیم که خوشمزه ترین غذاهای ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نمایند. اگر بعد از گشت و گذار و خرید در خیابان استقلال یا بازدید از جاذبه های تاریخی منطقه سلطان احمد و فاتح به منطقه تکسیم رسیدید می توانید خوشمزه ترین غذاها را در این رستوران ها نوش جان کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان استانبول: برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

رستوران اوتانتیک | Otantik

گزلمه نام یکی از نان های سنتی ترکی است که در رستوران های استانبول معمولا جلو چشم مشتری و با دست تهیه می گردد. رستوران اوتانتیک یکی از برترین رستوران های منطقه تکسیم است که تخصص طبخ و ارائه انواع نان گزلمه و سایر غذاهای سنتی ترکی است. قیمت های این رستوران ارزان و مناسب هستند و غذاها در فضای اصیل و سنتی ترکی به مشتریان ارائه می گردد. بره کباب این رستوران زبانزد خاص و عام است و با بافت ترد و آبداری که دارد هواداران زیادی دارد. بعضی از برترین و معروف ترین دسرهای ترکی مثل گولاچ که با شیر و گلاب و انار تهیه می گردد هم در این رستوران سرو می گردد.

آدرس: Asmalı Mescit Mh., İstiklal Cd

رستوران 360 | 360 Istanbul

این رستوران در ارتفاع و روی پشت بام قرار گرفته و با دیوارهای شیشه ای و منظره 360 درجه به شهر استانبول احساس شناور بودن در هوا را به شما می دهد. منوی این رستوران ترکیبی از آشپزی ترکی، مدیترانه ای، هندی و ایتالیایی است و با پیش غذاها و دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های دلچسب و گوارا یکی از برترین رستوران های منطقه تکسیم به شمار میرود. در بعضی شب ها اجرای زنده موسیقی هم در این رستوران برگزار می گردد که بر هیجان و شادی رستوران اضافه می نماید. علاوه بر غذا، مشتریان می توانند از بین طیف متنوع نوشیدنی های دلپسب و گوارا به دلخواه انتخاب نمایند و از طعم نوشیدنی های سنتی هندی لذت ببرید. البته حتی اگر تنها برای امتحان کردن نوشیدنی ها و لذت بردن از منظره 360 درجه به این رستوران رفته باشید هم مطمئنیم برای صرف غذا هم منتظر خواهید ماند.

آدرس: Tomtom Mh. İstiklal Cad. Mısır

رستوران هاوس کافه | The House Café

رستوران هاوس کافه در آپارتمان های تاریخی میسیر قرار گرفته و با سبک و استایل غربی و شیکی که دارد یکی از برترین رستوران های منطقه تکسیم به شمار می رود. نورپردازی زیبا و روشن، فضای وسیع رستوران و موسیقی دلنواز و ملایمی که در فضا پخش می گردد مکانی دوست داشتنی برای غذا خوردن به وجود می آورد. سرآشپز این رستوران در یکی از برترین مدرسه های آشپزی ایتالیا آموزش دیده و برترین سرویس و غذا را با طراحی و تزیینی هنرمندانه به مشتریان ارائه می نماید. یکی از برترین و محبوب ترین غذاهای این رستوران سالمونی گریل شده با سبزیجات است که در کنار بیبی اسفناج، سیب زمینی، آویشن، رزماری و … سرو می گردد. از آن جا که این رستوران در نزدیکی بازار ماهی فروشان و بسفر است کیفیت و تازگی ماهی های این رستوران تضمین شده است و می توانید با خیال راحت از طعم لذیذ و ترد ماهی لذت ببرید.

  • آدرس: Istiklal Caddesi Misir Apt K:8, Beyoglu, Istanbul

رستوران فاروس | Faros

یکی دیگر از برترین رستوران های منطقه تقسیم استانبول رستوران فاروس است که در زمینه غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای تخصص دارد. بعلاوه این رستوران به خاطر بوفه صبحانه و سرو صبحانه در تمام طول روز معروفیت دارد و افراد زیادی این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب می نمایند. سوکوک یا سوسیس ترکی با طعم لذیذ و مطبوعش در بسیاری از غذاهای منو حضور پررنگی دارد. بعلاوه گزینه های گیاهی و غذاهای کاملا گیاهی هم در منوی رستوران وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. از این رستوران می توانید منظره شلوغ و پرازدحام میدان تکسیم را دیدن کنید و از غذایتان لذت ببرید.

  • آدرس: Cumhuriyet Caddesi | No:31 | A Elmadag / TAKSİM, Istanbul

رستوران دریایی الئوس | Eleos Fish Restaurant

الئوس گوهری پنهان در طبقه دوم یک ساختمان تاریخی در نزدیکی تونل قدیمی استانبول (بین بیو اوغلو و استقلال) است که شاید خیلی از گردشگر ها از وجود آن بی خبر باشند. این رستوران یونانی یکی از برترین رستوران های منطقه تقسیم استانبول است و با ارائه نوشیدنی ها و غذاهای سنتی یونانی و مدیترانه ای محبوبیت زیادی پیدا نموده است. رستوران دریایی الئوس فضایی دنج و دوست داشتنی دارد و با منظره بسفر مکانی ایده آل برای غذا خوردن در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران یکی از برترین رستوران های منطقه تقسیم برای امتحان کردن انواع غذای دریایی و ماهی است.

  • آدرس: stiklal Cad. Hidival Palas No:231 K:2 Beyoglu Merkez, Istanbul

رستوران چانگا | Changa

رستوران چانگا به عنوان برنده مسابقه طراحی کاغذ دیواری برای رستوران فضایی بسیار دلباز و زیبا دارد که در خانه ای تاریخی و 100 ساله ساخته شده است. سرآشپز مشهور و مجرب بین المللی، پیتر گوردون مشاور و ناظر اصلی آشپزخانه رستوران از زمان تاسیس بوده است. سقف و دیوارهای شیشه ای به مشتریان اجازه می دهد تا محوطه آشپزخانه و سرآشپز را در حین غذا درست کردن دیدن نمایند. رستوران چانگا بخشی را به نمایشگاه آثار هنری هنرمندان ترک اختصاص داده است که بر جذابیت این مکان اضافه نموده است. یکی از برترین و محبوب ترین غذاهای این رستوران غذایی به نام کنگر است که در واقع صدف خوراکی اسپانیایی است که با سبزیجات مختلف تزیین شده است. به عنوان دسر هم می توانید قهوه ترک را با بستنی و بیسکوییت سفارش بدهید.

  • آدرس: Siraselviler Caddesi 47, Taksim, Istanbul

رستوران لب دریا | Leb-i-Derya

یکی دیگر از برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول رستوران لب دریاست که در یک تراس فضای باز و وسیع قرار گرفته و منظرهی بی نظیر به تنگه بسفر و دریا دارد. در این رستوران می توانید انواع مزه ها و پیش غذاهای ترکی را در کنار غذاهای غربی و بین المللی مثل سیب زمینی سرخ نموده، ناچو و کاجون مرغ سفارش بدهید. بیشتر غذاهای این رستوران را غذاهای گوشتی مثل استیک و کباب تشکیل می دهند، بنابراین شاید این رستوران برای گیاهخواران چندان مناسب نباشد. به عنوان صبحانه و میان وعده می توانید انواع صبحانه های سنتی ترکی را همراه با نان مشهور ترکی، سیمیت، نوش جان کنید و بعد صبحانه تان را با یک فنجان قهوه ترک تکمیل کنید.

  • آدرس: Asmalı Mescit Mh., Tünel Myd. No:6, Turkey

رستوران مزه بای لمون تری | Meze by lemon tree

مزه بای لمون تری یک رستوران سنتی ترکی است که با دکوری مدرن و امروزی به مشتریان سرویس دهی می نماید. این رستوران دنج و دوست داشتنی در کنار هتل پرا قرار گرفته و غذاهای اصیل و سنتی ترکی را با خلاقیتی مدرن به شما ارائه می نماید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و پیشخدمت ها مشتاقانه آماده یاری و هدایت به مشتریان در انتخاب غذاها هستند. یکی از جالب ترین مزه ها و پیش غذاهای ترکی سامان باییلدی است که در واقع فلفل شیرین سرخ شده است که داخلش با پنیر، پسته و پیاز پر شده است. موسیقی سنتی ترکی هنگام غذا خوردن در فضا پخش می گردد که بر صمیمیت و جذابیت این رستوران اضافه می نماید.

  • آدرس: Asmalımescit Mahallesi Meşrutiyet Caddesi 83/B, Beyoğlu

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1833

به "تور ارزان استانبول: برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: برترین رستوران های منطقه تکسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید