همه چیز درباره هتل گرند استار استانبول، هتلی 4 ستاره

به گزارش مجله مستانه، هتل گرند استار استانبول (Grand Star Hotel) یکی از برترین هتل های 4 ستاره این شهر در محله بی اوغلو است. تعداد زیادی از مکان های مهم و جاذبه های دیدنی استانبول در خود این محله یا اطراف آن واقع شده اند. همین موضوع باعث شده تا هتل گرند استار هم به یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره استانبول تبدیل گردد. اما علاوه بر دسترسی آسان از هتل گرند استانبول به سراسر سطح شهر، این هتل امکانات بسیار دیگری هم داشته که باعث می گردد مسافران از اقامت در آن استقبال بسیار زیادی نمایند. اگر در پی یک هتل 4 ستاره لوکس در استانبول هستید، در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا هتل 4 ستاره گرند استار استانبول را به شما معرفی کنیم .

همه چیز درباره هتل گرند استار استانبول، هتلی 4 ستاره

معرفی هتل گرند استار استانبول - Grand Star Hotel

هتل گرند استار استانبول در سال 1989 در منطقه بی اوغلو استانبول ساخته شد. این هتل از همان سال های ابتدایی ساخت خود توانست به عنوان یکی از برترین هتل های استانبول شناخته گردد. با گذشت زمان، بازسازی ها و مدرنیزه هایی هم رفته رفته در ساختمان و تجهیزات این هتل انجام شد که در نهایت به پیشرفت صنعت گردشگری و جذب مسافران بیشتری به استانبول یاری کرد. آخرین بازسازی بزرگ این هتل 4 ستاره، مربوط به سال 2014 است. از سال 2014 تا به امروز هم تغییرات و تعمیرات بسیاری در این هتل اجرا شده و می توان گفت که تمامی سیستم های امنیتی آن مطابق با استانداردهای روز هستند.

موقعیت مکانی و دسترسی به هتل گرند استار استانبول

هتل گرند استار استانبول در یکی از محله های معروف و اروپایی استانبول به نام محله بی اوغلو ساخته شده است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های استانبول مانند میدان تکسیم، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و بسیاری مکان های تماشای دیگر ساخته شده است. در نزدیکی این هتل 4 ستاره، می توان ایستگاه مترو و اتوبوس زیادی مشاهده کرد. مسافران با استفاده از این ایستگاه های اتوبوس و مترو می توانند به تمامی سطح شهر به سادگی دسترسی داشته باشند.

همان طور که می دانید، امکان سفر به ترکیه با خودروی شخصی هم امکان پذیر است. هتل گرند استار استانبول خیلی به افرادی که با خودروی شخصی خود سفر می نمایند پیشنهاد نمی گردد. چرا که این هتل پارکینگ اختصاصی نداشته و مسافرانی که از خودروی خود استفاده می نمایند، باید آن را در پارکینگ های عمومی این منطقه پارک نمایند. متاسفانه قیمت پارکینگ های عمومی کمی بالا بوده و ممکن است هزینه زیادی را برای مسافران به همراه داشته باشد. اما در نزدیکی این هتل سرویس های حمل و نقل عمومی بسیاری وجود داشته که مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از آن ها از جاهای تماشای استانبول بازدید نمایند. در جدول زیر می توانید فاصله بعضی مکان های تماشای استانبول را با هتل گرند استار مشاهده کنید.

آدرس: Siraselviler Cad. No:45 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

برترین راه دسترسی: مترو و تاکسی

امکانات تفریحی و رفاهی هتل گرند استار استانبول - Grand Star Hotel

در هتل 4 ستاره گرند استانبول می توانید امکانات تفریحی رفاهی بسیاری پیدا کنید. تقریبا تمامی اعضای خانواده می توانند در هتل گرند استار استانبول اوقات خوشی را سپری نموده و از سفر خود لذت ببرند. در این هتل برای بزرگ ترها امکاناتی مانند سالن ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی، محوطه باز برای پیاده روی، استخر سرپوشیده و سالن اسپا به همراه کلیه خدمات در نظر گرفته شده است. بچه ها هم می توانند از امکاناتی مانند محوطه بازی بچه ها به همراه بوفه غذای کودک استفاده نمایند. در صورتی که قصد دارید به جایی بروید، می توانید بچه ها خود را به دست مربیان بخش کودک این هتل بسپارید.

در این هتل یک رستوران وجود دارد که منوی خیلی گسترده ای ندارد، اما کیفیت غذای این رستوران داخلی بسیار عالی است. مسافران هم چنین می توانند از سایر خدمات این مجموعه مانند بار و کافی شاپ هم استفاده نمایند. در صورتی که رستوران داخلی هتل مورد رضایت شما واقع نشد، می توانید به رستوران های اطراف این هتل بروید. این هتل در محله بی اوغلو واقع شده و رستوران های زیادی برای تمامی افراد حتی گیاه خواران را می توان در این محله پیدا کرد. سایر امکانات رفاهی هتل را می توان در ادامه مشاهده کرد.

  • تمامی مکان ها مناسب برای استفاده با ویلچر
  • اجاره خودرو
  • سرویس فرودگاه
  • اتاق اسموکینگ
  • سرویس نظافت اتاق به همراه شستن لباس و اتو کشیدن

به همراه تمامی این امکانات، باید اشاره نمود که هتل گرند استار استانبول از نظر امنیتی هم عملکرد بسیاری خوبی دارد. تمامی مکان های عمومی این هتل به دوربین مداربسته و سیستم اطفاء حریق مجهز شده اند. در نزدیکی تمامی اتاق ها یک کپسول آتش نشانی به همراه جعبه یاری های اولیه هم قرار گرفته است. در صورتی که به زبان ترکی یا انگلیسی هم مسلط نیستید، باید بگوییم که در این هتل مترجم های زبان فارسی هستند که به یاری شما بیایند. بهداشت و نظافت هتل گرند استار استانبول هم مطابق با استانداردهای جهانی بوده و مسافران بابت این موضوع هم نگرانی نخواهند داشت.

اتاق ها و سوییت های هتل گرند استار استانبول

تمامی اتاق ها و سوییت های هتل گرند استار استانبول مجهز به امکانات رفاهی اولیه مانند وای فای رایگان، حمام مجهز، سرویس چای و قهوه، حوله و ملحفه های تمیز هستند. تمامی اتاق ها کاملا عایق صدا بوده و سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است. به همین علت اگر مشکل تنفسی داشته باشید، می توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید. تفاوت قیمت هتل ها بیشتر در میزان و ویوی آن ها است. در ادامه و در جدول زیر می توانید انواع اتاق های آن را به همراه ظرفیت آن ها مشاهده کنید.

متاسفانه هیچ کدام از اتاق های هتل گرند استار استانبول قابلیت اضافه کردن یک سرویس دیگر را ندارند. برای بچه ها هم نمی توان تخت کوچک یا گهواره رزرو کرد. بعضی از اتاق ها نمای رو به دریا داشته که هنگام رزرو می توانید آن ها را انتخاب کنید. البته باید گفت که اتاق های رو به دریای آن هزینه بیشتری نسبت به سایر اتاق ها خواهند داشت. اتاق های خانوداگی برای اقامت بیش از 3 نفر پیشنهاد می شوند. امکان رزرو اتاق یک تخته در این هتل وجود ندارد.

نحوه رزرو و قوانین هتل گرند استار استانبول

برای رزرو اتاق در هتل گرند استار استانبول باید به سایت آن مراجعه نموده و از خالی بودن اتاق ها در تاریخ معین مطمئن شوید. پس از اطمینان از داشتن اتاق خالی، باید هزینه اقامت خود را به صورت کامل پرداخت نموده و سپس می توانید اتاق را رزرو کنید. امکان پرداخت هزینه به صورت حضوری به هیچ عنوان وجود نداشته و رزرو شما تکمیل نمی گردد. در صورتی که برای رزرو اتاق در این هتل 4 ستاره به مشاوره احتیاج داشتید، کارشناسان خبرنگاران در خدمت شما خواهند بود.

تمامی مسافران باید راس ساعت 12 ظهر اتاق های خود را تحویل داده و مسافران بعدی، پس از اتمام نظافت می توانند در ساعت 1:30 بعد از ظهر اتاق های خود را تحویل بگیرند. به همراه داشتن حیوانات خانگی حتی با پرداخت هزینه اضافی در این هتل اکیدا ممنوع است. قوانین کنسل کردن رزرو این هتل به نوع رزرو اتاق بستگی خواهد داشت. به این ترتیب بهتر است که قوانین مربوط به رزرو را هنگام پرداخت مبلغ مطالعه کنید.

کلام آخر درباره هتل گرند استار استانبول

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران ، یکی دیگر از برترین هتل های 4 ستاره استانبول را با هم آنالیز کردیم. هتل گرند استار استانبول، با امکانات تفریحی رفاهی بسیاری و رعایت بهداشت و نکات ایمنی باعث شده تا این هتل بین مسافران محبوبیت زیادی پیدا کند. در صورتی که برای سفرهای تجاری و با ماشین شخصی خود به ترکیه سفر می کنید، این هتل را به شما پیشنهاد نمی کنیم. چرا که هتل 4 ستاره گرند استار سالن کنفرانس و پارکینگ اختصاصی ندارد. اما برای سایر گردشگران، هتل گرند استار می تواند برترین گزینه باشد. در صورتی که در پی یک هتل دیگر با امکانات بیشتر یا متفاوت هستید، می توانید از سایر مقاله های خبرنگاران تماشا کنید. از این که تا سرانجام این مطلب همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

هتل گرند استار استانبول در کدام منطقه است؟

هتل گرند استار در محله بی اوغلو استانبول واقع شده است. آدرس دقیق این هتل را می توانید در متن این مقاله پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل گرند استار استانبول کدام اند؟

در نزدیکی آن جاذبه های گردشگری بسیاری مانند کاخ دلمه باغچه، خیابان استقلال و میدام تکسیم قرار گرفته است.

برترین راه دسترسی به هتل گرند استار کدام است؟

برترین راه دسترسی به هتل گرند استار استفاده از مترو و تاکسی است. بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول تنها چند قدم با هتل گرند استار فاصله دارند.

منابع : booking / hotels

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2199

به "همه چیز درباره هتل گرند استار استانبول، هتلی 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره هتل گرند استار استانبول، هتلی 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید