معرفی هتل مارکو پلو دبی ، 4 ستاره

به گزارش مجله مستانه، هتل مارکو پلو دبی | Dubai Marco Polo Hotel

این هتل که در سال 1997 ساخته شده، در فاصله کوتاهی از ایستگاه صلاح الدین در خط سبز مترو واقع شده است و در فاصله 6 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی شامل غذاهای هندی و چینی را ارائه می دهد. امکانات تفریحی هتل مارکو پلو دبی Dubai Marco Polo Hotel شامل استخر شنای سرپوشیده، استخر بچه ها و مرکز تناسب اندام است. این هتل همچنین خدمات حمل و نقل رایگان را به یکی از سواحل عمومی دبی را ارائه می دهد. این اقامتگاه همچنین در فاصله چند دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی میدان اتحاد قرار گرفته و دسترسی راحتی را به سایر نقاط شهر برای مهمانان فراهم می کند. چند ایستگاه اتوبوس این شهر نیز با دقایقی پیاده روی در دسترس هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل مارکو پلو دبی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل مارکو پلو دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل مارکو پلو دبی

این هتل 4 ستاره دارای خدمات و امکاناتی از جمله امکانات و خدمات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات با دارا بودن فضای کنفرانس و اتاق جلسات با هزینه اضافه، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی راستا می باشد. مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، همچنین مهمانان در این هتل می توانند به مرکز تجاری و مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی نیز دسترسی داشته باشند، اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید در همین اقامتگاه می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات استفاده کنید، ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس مهمانان می باشد، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، دسترسی به آسانسور و بالابر و روزنامه ها در قسمت های عمومی، مکانی مخصوص برای کشیدن سیگار و لابی هتل و دسترسی به تلویزیون در قسمت های عمومی و مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می شود. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، هندی، روسی و فیلیپینی صحبت می نمایند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل مارکو پلو دبی

در این هتل امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز(تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام وجود دارد که در فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی می توانید از این خدمات استفاده کنید. همچنین امکانات و تجهیزات ورزشی در دسترس است و یک کافه در این اقامتگاه وجود دارد که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران هتل

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود.

رستوران چاپستیکس Chopstix: این رستوران متخصص در غذاهای چینی است و در خدمت ناهار و شام است.

رستوران بمبئی Bombay: این رستوران متخصص در غذاهای هندی است و ناهار و شام ارائه می دهد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل مارکو پلو دبی

این هتل که دارای 126 اتاق در 6 طبقه می باشد، تمام اتاق هایش دارای دیوار های ضد صدا، مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، اتو و میز اتو، یخچال، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، قهوه و چای ساز، سشوار، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت 24 ساعته ارائه می شود. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل مارکو پلو دبی

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها دارای 24 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.
  • اتاق دبل اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها دارای 24 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.
  • اتاق تویین دولوکس: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.
  • اتاق تویین اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند. این اتاق ها همچنین دارای تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

  • برج خلیفه: تا شما 9 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 19 دقیقه ای به این برج می رساند.
  • دبی مال: 10 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه در راه باشید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 9 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • جمیره پلازا: تا هتل تقریبا 8 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 19 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.
  • پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت 6 کیلومتری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 13 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • دبی فریم: 5 کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی 13 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • پل معلق: برای رفتن به این پل 4 کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی 8 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل 2 کیلومتر فاصله دارد که با 10 دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر فاصله هتل کرون پلازا دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 13 دقیقه ای این راستا طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر است که با تاکسی می توانید 29 دقیقه ای این راستا را طی کنید.

موقعیت هتل مارکو پلو دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات متحده عربی، دبی، خیابان الموتینا

Al Muteena Street - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 170

به "معرفی هتل مارکو پلو دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مارکو پلو دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید