هنگام رانندگی مراقب اسب ها باشید

به گزارش مجله مستانه، دولت بریتیش کلمبیا از مردم خواسته است که تابستان سال جاری هنگام رانندگی مراقب اسب ها باشند.

هنگام رانندگی مراقب اسب ها باشید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، با نزدیک شدن به تابستان، دولت بریتیش کلمبیا به رانندگان منطقه ها روستایی یادآوری نموده است که محتمل است با اسب های بیشتری در جاده ها برخورد نمایند.

این استان روز شنبه در بیانیه ای گفت: اسب ها و سواران آن ها طبق قانون وسایل نقلیه موتوری (Motor Vehicle Act)، کاربران جاده به حساب می آیند. بر این اساس از رانندگان، دوچرخه سواران و عابران پیاده انتظار می رود که جاده را با اسب ها سهیم شوند و فضای مناسبی را در اختیارشان قرار دهند.

بعضی از جاده های روستایی استان دارای تابلوهایی هستند که به رانندگان یادآوری می نماید که مراقب اسب ها باشند و به آنها راه بدهند.

این اقدام در پی تماس های مقامات محلی در سال های گذشته اجرا شده است که طی آنها از دولت خواسته شده بود تا با نصب تابلوها و علائم رانندگی، به رانندگان متذکر گردد که کالسکه سوارها هم از جاده های فرعی استفاده می نمایند.

در حال حاضر هیچ استاندارد ملی وجود ندارد که نشان دهد تابلوها و علائم رانندگی مخصوص کالسکه هایی که اسب ها آنها را می کشند، به چه شکل باید باشند، بنابراین وزارت راه این استان مجبور شد خودش دست به کار گردد تا آن را طراحی کند.

این وزارتخانه به رانندگان توصیه نموده است تا از ابتدای ورود به جاده های روستایی مراقب حضور اسب ها و کالسکه ها باشند؛ چه تابلویی نصب شده باشد چه نشده باشد. ضمن اینکه در صورت مشاهده حیوانات، بهتر است تا با کمترین سرعت ممکن از کنار آنها رد شوند و از ایجاد هرگونه صدای بلند یا اضافی خودداری نمایند تا باعث رم کردن حیوانات نشوند و اگر احساس کردند که حیوانی ناآرام شده است، فرصت بدهند تا راننده کالسکه آن را آرام کند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1975

به "هنگام رانندگی مراقب اسب ها باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام رانندگی مراقب اسب ها باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید