هیجان رفتینگ در رودخانه مائو تانگ در تایلند

به گزارش مجله مستانه، اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng

رودخانه زیبای مائو تانگ در استان چیانگ مای در کشور تایلند، و در نزدیکی مرز برمه قرار گرفته است. در این رودخانه علاوه بر زیبایی آن مکان مناسبی برای قایقرانی بر روی موج های سفید آن است بعلاوه این رودخانه برای فیل ها مثل یک حمام است و شما می توانید حمام کردن فیل های زیادی را در آن ببینید. ناحیه مائو تانگ که در منطقه تامبون قرار گرفته است حدود 4548 تن جمعیت دارد و شامل 8 روستا می گردد. در استان چیانگ مای کشور تایلند رودخانه های زیبای زیادی وجود دارد که یکی از آن ها رودخانه زیبای مائو تانگ است. با شرایط قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng و دیگر جاذبه های این رودخانه آشنا شوید.

هیجان رفتینگ در رودخانه مائو تانگ در تایلند

لذت و هیجان در رودخانه مائو تانگ

تماشا تپه های پیرامون رودخانه مائو تانگ لذت بخش است و گشت وگذار در آن آرامش خاصی به انسان می دهد منظره زیبای رودخانه از دیگر جاذبه های آن است. از همه این ها که بگذریم رفتن به رودخانه مائو تانگ به تنهایی خودش بالاترین لذت سفر به این نقطه است. رفتن به داخل رودخانه با قایق هایی که هر کدام جا برای 4 الی 5 تن دارد می گردد یک سفر گروهی و یک سرگرمی لذت بخش را با همراهان و یا دوستان نو تجربه کرد البته وجود یک راهنما در این سفر گروهی ضروری است. پس و پیش رفتن قایق روی موج های آب لذت خیلی دلچسبی دارد و بعلاوه می گردد از این سفر گروهی عکس گرفت و خاطره ساخت. در این بخش خبرنگاران شما را به سفری آبی می برد و از لذت قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng برای شما می گوید.

جاذبه های رودخانه مائو تانگ

رودخانه مائو تانگ حدود 135 کیلومتر طول دارد و رودخانه ای است که برای قایقرانی به مقدار کافی وسعت دارد. موج های زیاد آب در این رودخانه باعث می گردد که قایقرانی در آن خیلی هیجان انگیز گردد. آب آن بسیار شفاف و روشن است اما در تابستان از مقدار آب رودخانه کم می گردد. دو طرف رودخانه جنگل های انبوه و فراوانی دیده می گردد که باعث جذابیت بیشتر آن شده است و بعلاوه انواع گیاهان و گونه های مختلف پرندگان در آن جا دیده می گردد. سطح رودخانه با جزایر و سنگ پر شده است. در این منطقه یک پارک ملی هم وجود دارد. در این منطقه به جز قایق سواری بر روی موج های سفید رودخانه جاذبه های زیاد دیگری هم وجود دارد مثل فیل سواری، حمام کردن فیل ها، خوردن میوه های مختلف جنگلی، تماشا قبیله ها و آشنایی با فرهنگ قبیله ای از دیگر جاذبه های این رودخانه است. در ادامه مطلب ما درباره برترین زمان قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taengمی گوییم.

برترین زمان قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng

برترین زمان برای قایقرانی در رودخانه مائو تانگ ماه جولای - اوت است که این زمان در طول سال مناسب تر از سایر وقت ها است اما در ماه ژوئن امنیت سفر به این رودخانه بالا است و بازدیدنمایندگان می توانند در با هر کیفیتی که مد نظرشان است از تورهایی که برای این منطقه در نظر گرفته شده به آنجا سفر نمایند.

در ماه های جولای - اوت بدلیل اینکه جریان آب در سطح آن سرعت بیشتری دارد باید بیشتر مراقب بود. البته تیم نجات در این رودخانه وجود دارد اما با این حال این کافی نیست و گردشگران باید مراقب باشند. در ماه سپتامبر خطر بالا آمدن آب زیاد است و برای رفتینگ هم امکان خطر وجود دارد بنابراین باید بیشتر مراقب بود و اگر گردشگران قصد این کار را دارند باید هم تجربه کافی در این زمینه داشته باشند و هم اینکه از حضور و عملکرد تیم نجات در آنجا اطمینان داشته باشند.

در ماه اکتبر تا دسامبر به خاطر جریان آب و خطرات آن نباید ریسک کرد و در ژانویه تا مارس برای گردشگران تماشا این منطقه بیشتر سرگرم نماینده است و گردشگران می توانند با خانواده، بچه ها و دوستانشان کمی ماجراجویی هم بنمایند اما کسانی که تجربه ندارند نباید به تنهایی وارد آب شوند چون هم آب سرد است و هم خطرات دیگری دارد بنابراین گردشگران می توانند با سوار شدن در کروز و گردش در رودخانه سرگرم شوند. در ماه آوریل و می برای قایقرانی مناسب است و با تایر هم می گردد وارد رودخانه شد ارائه دهندگان خدمات تایر در آنجا حضور دارند و به گردشگران خدمات ارائه می دهند.

وسایل مورد احتیاج برای قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng

  • کفش مناسب آب، اگر صندل باشد خیلی بهتر است.
  • لباس مناسب برای شنا ترجیحا آستین بلند باشد.
  • لباس اضافه که اگر احتمالا لباس قبلی خیس شد بتوانید آن را عوض کنید.
  • کرم ضد افتاب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی.
  • کلاه نقابدار برای اینکه چشمانتان اذیت نگردد.
  • دوربین ضد آب برای ثبت لحظه های هیجان انگیز.
  • حوله.
  • اگر از عینک طبی یا آفتابی استفاده می کنید کش یا بند به همراه داشته باشید.

مکان استراحت و خوراک بعد از قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng

برای استراحت می توانید در هتل های این منطقه اقامت کنید بدون اینکه نگران دانستن زبان آنجا باشید. اتاق های هتل ها یک تا سه تخته است و راهنما هم در آنجا حضور دارد. بعلاوه می توانید ناهارتان را یا در هتل محل اقامت میل کنید یا اینکه در مسیر حرکتتان به سمت رودخانه به رستوران هایی در این مسیر وجود دارد رفته و در آن جا غذاهای خیلی خوشمزه ای میل کنید.

مسیرهای دسترسی برای قایقرانی و اوج هیجان در رودخانه مائو تانگ Mae Taeng

برای رفتن به مائو تانگ باید به کشور تایلند سفر کرد و به این منطقه رفت. در این منطقه حمل و نقل راحت است و انواع وسایل حمل و نقل وجود دارد. امکانات مورد احتیاج برای سفر به این رودخانه، مثل ناهار در انواع طعم ها و مزه های گوناگون، تجهیزات مختلف، وسایل حمل و نقل راحت و راهنمای حرفه ای مسلط به زبان انگلیسی در این منطقه وجود دارد یک روز و سفر به یاد ماندنی و هیجان انگیز را برای گردشگران فراهم می نماید. برای تمام جاذبه ها و سرگرمیات ورودی دریافت می گردد.

امکاناتی که برای گردشگران در این منطقه در نظر گرفته شده شامل:

  • وانت هتل
  • وسیله نقلیه با تهویه مطبوع
  • تجهیزات قایقرانی و ایمنی
  • راهنمای حرفه ای و خوش مشرب
  • ناهار
  • آب بطری
  • انواع غذا و نوشیدنی ها

منبع: tripadvisor.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2198

به "هیجان رفتینگ در رودخانه مائو تانگ در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان رفتینگ در رودخانه مائو تانگ در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید