هیچ نامه ای درباره سوپرجام دریافت نکرده ایم

به گزارش مجله مستانه، باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که باواسطه یا بی واسطه، در مورد سوپرجام هیچ نامه یا درخواستی برای ادای توضیحات و ارایه مستندات از دادگاه عالی ورزش دریافت ننموده است.

هیچ نامه ای درباره سوپرجام دریافت نکرده ایم

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس باواسطه یا بی واسطه، در مورد سوپرجام هیچ نامه یا درخواستی برای ادای توضیحات و ارایه مستندات از دادگاه عالی ورزش دریافت ننموده است.

این را محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای استقلالی ها که گفته بودند پرسپولیس فرصت زیادی برای ارائه مستنداتش به دادگاه عالی ورزش ندارد، به زبان آورده و صحبت هایش را این طور ادامه داده است: من نمی دانم این اخبار بر چه اساسی منتشر شده ولی صحت ندارد. فکر می کنم ادامه دادن این جریان هم فقط وقت تلف کردن باشد و تا این لحظه هم هیچ نهاد بین المللی از جمله دادگاه عالی ورزش به صورت مستقیم یا حتی غیرمستقیم و به وسیله فدراسیون نامه ای برای ما ارسال ننموده و توضیحی نخواسته است.

حاجی بیگی سپس خطاب به استقلالی ها گفته: زمانی باید به این موضوع فکر می کردید که در جلسه شورای تامین استان اعلام کردید باشگاه استقلال برای این بازی آمادگی ندارد. در حالی که برنامه بازی سوپرجام از ماه ها قبل اعلام شده بود. به هر حال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با توجه به شواهد امر و اقدام باشگاه ها تصمیم خود را اعلام کردند. از طرفی دو مرجع ذیصلاح که همه آن ها را به رسمیت شناخته و صلاحیت شان را با طرح شکایت یا لایحه دفاعیه تایید نموده اند، درباره این پرونده رای دادند و اهدای جام هم کاملا قانونی اجرا شده است.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 16

به "هیچ نامه ای درباره سوپرجام دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نامه ای درباره سوپرجام دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید