واریز مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست امسال به حساب رانندگان خودرو سرویس

به گزارش مجله مستانه، تهران (پانا) - به دستور معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، تفاوت دریافتی دو ماهه فروردین و اردیبهشت امسال رانندگان خودرو سرویس شهر پس از انعقاد قرارداد تازه، واریز شد.

واریز مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست امسال به حساب رانندگان خودرو سرویس

بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری، تامین معیشت و رفاه کارکنان شهرداری تهران، همیشه از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری بوده و معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری در جهت حفظ کرامت همکاران و تامین منابع مورد احتیاج پیشگام بوده، به نحوی که تا به امروز نه تنها کوچکترین خللی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران و سایر افرادی که به واسطه پیمانکاران و شرکت های وابسته به شهرداری فعالیت دارند ایجاد نشده، بلکه سالیانه در صدد افزایش بهنگام حقوق و مزایای مربوط هم بوده است.

به همین دلیل با انعقاد قرارداد تازه نرخ ساعت کارکرد به مقدار 30 تا 35 در صد افزایش یافته است. برای نمونه نرخ خودروهای سواری پژو و سمند با مدل 92 به بالا که بیشترین فراوانی را در میان ناوگان شهرداری تهران دارند از 187،500 ریال در سال 99 به 253،130 ریال در قرارداد سال 1400 افزایش داشته و برای خودروهای متفاوت با مدل های دیگر هم به تناسب، افزایش نرخ قابل توجهی لحاظ شده است.

مضافا اصلاح تاریخ قرارداد برای رفع مشکل کاهش پرداختی به رانندگان در 3 ماهه ابتدای سال به علت افزایش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، از دیگر تغییرات قرارداد تازه است. به این ترتیب با انعقاد قرارداد از فروردین ماه، مشکل کاهش دریافتی رانندگان در 3 ماهه ابتدای هر سال هم رفع شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1582

به "واریز مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست امسال به حساب رانندگان خودرو سرویس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست امسال به حساب رانندگان خودرو سرویس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید