وام فرزندآوری100 میلیونی برای دانشجویان

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، مبلغ پرداخت و شرایط دریافت وام فرزندآوری چیست؟

وام فرزندآوری100 میلیونی برای دانشجویان

مسعود گنجی در تبادل نظر با مهر با اشاره به تسهیلات تولد فرزند گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درصدد است وام قابل توجهی تحت وام عنوان ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل ارائه دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون وام ودیعه مسکن متاهلان تهران 32.5 میلیون تومان است که این مبلغ در صورت اختصاص بودجه از سوی ستاد ملی جمعیت به بیش از 100 میلیون تومان خواهد رسید.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام ودیعه مسکن متاهلان بقیه شهرها هم به نسبت مقدار اجاره بها در هر شهری افزایش پیدا خواهد نمود.

وی اضافه کرد: این وام ودیعه مسکن متاهلان به شرطی افزایش خواهد یافت که ستاد ملی جمعیت و به تبع آن سازمان برنامه و بودجه درخواست صندوق رفاه دانشجویان را برای دریافت مبلغ 4 هزار و 700 میلیارد تومان در امسال پاسخ دهد.

وام دانشجویی افزایش پیدا کرد

وی گفت: وام تحصیلی دانشجویان مجرد در امسال 30 درصد افزایش یافته و وام تحصیلی دانشجویان متأهل دو برابر دانشجویان مجرد افزایش یافته و پرداخت می گردد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: بعلاوه با توجه به اینکه بعضی از دانشجویان در طول تحصیل صاحب فرزند می شوند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درصدد است برای این دسته از دانشجویان تسهیلاتی تحت عنوان تسهیلات تولد فرزند پرداخت کند.

وی ادامه داد: البته این تسهیلات در صورتی پرداخت خواهد شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ستاد ملی جمعیت همکاری لازم را با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم داشته باشند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1951

به "وام فرزندآوری100 میلیونی برای دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام فرزندآوری100 میلیونی برای دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید