پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی در ایام نوروز

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای واصله، پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی در ایام نوروز صورت پذیرفت.

پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی در ایام نوروز

یوسف بیدخوری با بیان اینکه از 15 اسفند پارسال تا سرانجام دوازدهم فروردین جاری 52 واحد اقامتی متخلف به علت تخلفات محرز و عدم توجه به اخطار بازرسان مهر و موم شده، اظهار کرد: براساس نظارتهای اجرا شده در تعطیلات نوروزی هزار و 314 مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به 117 شکایت رسیدگی و 52 مورد مهر و موم واحد متخلف اجرا شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری حدود سه هزار و 400 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اجرا شده است.

وی گفت: بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند پارسال شروع شد و در مرحله اول تمام تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید نهاده شد و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه ها اعلام شد.

بیدخوری اضافه کرد: در مرحله دوم نظارت که از 15 اسفند شروع شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد و به واحدهایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تأسیسات گردشگری بی توجهی نموده بودند، اخطار و تذکر داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اعلام کرد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه روزی فعال بودند و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی به وسیله سامانه 37045-051 بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافران جلوگیری میشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2104

به "پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید