پیشکسوت فوتبال عراق: ایرانی ها در بحرین راحت نیستند و این به سود ما است

به گزارش مجله مستانه، یکی از مربیان و پیشکسوت باسابقه فوتبال عراق معتقد است برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین به سود عراقی ها است.

پیشکسوت فوتبال عراق: ایرانی ها در بحرین راحت نیستند و این به سود ما است

به گزارش خبرنگاران، جمال علی در گفت و گو با پایگاه شفق نیوز عراق گفت: اردوی بصره برای تیم ملی عراق بسیار مفید و اثربخش بود چراکه شرایط بصره شباهت زیادی به جو آب و هوایی بحرین دارد و تیم ما این شرایط را به خوبی تجربه کرد.

وی اضافه کرد: ما باید به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و با پیروزی در بازی های باقی مانده صعودمان را قطعی سازیم. فرصت بسیار خوبی برای صعود از این گروه فراهم است، تیم ملی در شرایط آمادگی مناسبی قرار گرفته است، همچنین صدرنشین گروه هستیم.

مربی عراقی که سابقه 43 بازی ملی و حتی حضور در جام جهانی مکزیک را نیز داشته با اشاره به دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی این کشور برابر تاجیکستان و نپال گفت: بازی های تدارکاتی در این مقطع برای ما مفید بود اما آرزو می کردیم با تیم های بهتر و قدرتمندتری روبرو شویم تا نقاط ضعف تیم در این بازی ها مشخص شود و کادر فنی بتواند مسائل و نواقص تیم را شناسایی کند.

جمال علی در پایان پیرامون سه مسابقه باقی مانده عراق در منامه اعلام کرد: با شکست کامبوج و هنگ کنگ به صعود نزدیک می شویم اما مسئله مهم این است که تیم ملی ایران در بحرین احساس راحتی نمی کند. این مسئله کار ما را آسان تر خواهد کرد و می تواند عامل تاثیرگذاری برای شکست ایران باشد که قوی ترین رقیب ما در این گروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1565

به "پیشکسوت فوتبال عراق: ایرانی ها در بحرین راحت نیستند و این به سود ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت فوتبال عراق: ایرانی ها در بحرین راحت نیستند و این به سود ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید