پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل در امسال معرفی می شوند

به گزارش مجله مستانه، طبق گزارش موسسه ژاپنی Nikkei Asian Review، گوگل به زودی محصولات سخت افزاری بیشتری را روانه بازار می نماید. در این گزارش آمده که گوگل می خواهد با عرضه گوشی های پیکسل میان رده و به روزرسانی دیگر محصولات خود، از کاهش محبوبیت محصولات اپل در بازار کشورهای در حال توسعه نهایت استفاده را ببرد.

پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل در امسال معرفی می شوند

البته پیش از این هم بر اساس بعضی از گزارش ها، انتظار چنین رویکردی را داشتیم. در رابطه با پیکسل 3 لایت تصاویر و ویدیوهای متعددی منتشر شده که گفته می گردد از نمایشگر 5.6 اینچی، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، بدنه پلاستیکی و تراشه میان رده اسنپ دراگون 670 بهره می برد. در گزارش Nikkei آمده قیمت این گوشی از آیفون XR که قیمت پایه آن 749 دلار است، پایین تر خواهد بود. همچنین در همین رابطه می توانیم به یک گزارش دیگر هم اشاره کنیم که بر اساس آن، پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال در فصل بهار به وسیله اپراتور مخابراتی ورایزون در آمریکا عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، Nikkei خاطرنشان نموده گوگل در امسال از یک اسپیکر هوشمند جدید، یک دوربین امنیتی و یک ساعت هوشمند پرده برداری خواهد نمود. سال گذشته، تیم توسعه Nest به گوگل ملحق شد تا بتوانند دوربین امنیتی جدیدی را توسعه دهند. همچنین گوگل تا حالا اسپیکرهای هوشمند زیادی را در خانواده گوگل هوم عرضه نموده و به همین خاطر معرفی مدل جدیدی از این محصول، چندان تعجب آور محسوب نمی گردد.

اما موضوع معرفی یک ساعت هوشمند جدید، یک چشم انداز کاملا تازه ای را برای این شرکت ترسیم می نماید. در ابتدا گفته می شد گوگل در سال 2018 اولین ساعت هوشمند خود را معرفی می نماید که این شرکت در نهایت این موضوع را تکذیب کرد. اما با توجه به فروش پایین تر از حد انتظار ساعت های هوشمند مبتنی بر Wear OS، گوگل برای موفقیت در این بازار کار سختی در پیش دارد و باید منتظر بمانیم تا عملکرد آن را در این زمینه مشاهده کنیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 67

به "پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل در امسال معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل در امسال معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید