چطور جلوی آیینه ای شدن عکس های سلفی آیفون را بگیریم؟

به گزارش مجله مستانه، آیا سلفی های آیفون شما بعد از گرفتن عکس در مقایسه با زمانی که در برنامه دوربین بودید، متفاوت به نظر می رسند و به حالت آیینه ای عکس های سلفی آیفون را می بینید؟

چطور جلوی آیینه ای شدن عکس های سلفی آیفون را بگیریم؟

در دنیای واقعی، مردم عادت دارند خود را به صورت بالعکس در آیینه ببینند و بنابراین فکر برای تماشا این شرایط آماده است. گاهی صفحه نمایش دوربین آیفون، نسخه آیینه ای از خودتان که فیک است را به شما نشان می دهد. در عین حال تصویر نهایی در برنامه Photos به حالت درست باز می گردد!

در نتیجه، پس از گرفتن یک سلفی در آیفون خود، ممکن است متوجه شوید که تصویر ذخیره شده در برنامه Photos دقیقاً آن طوری که در دوربین دیده اید، نیست. در بسیاری از موارد، حتی ممکن است تصویر نهایی را دوست نداشته باشید.

برای برطرف این مشکل، می توانید گزینه ای را فعال کنید که تضمین می نماید سلفی ها برعکس به نظر نمی رسند و شبیه آن چیزی که در دوربین هنگام عکس برداری می بینید، ذخیره شوند. حال ما در این مقاله از خبرنگاران مگ، صفر تا صد این موضوع را مورد آنالیز قرار می دهیم. پس اگر شما هم آیفون دارید و دوست دارید که حالت سلفی دوربین آیفون شما در برترین شرایط باشد، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

نحوه گرفتن سلفی آیینه ای در آیفون

در این بخش مراحلی را که برای جلوگیری از انعکاس یا چرخش اتوماتیک سلفی ها در آیفونی که iOS 14 یا بالاتر وجود دارد، آموزش می دهیم. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

1) Settings را باز کنید و روی Camera ضربه بزنید.

2) Mirror Front Camera یا Mirror Front Photos را روشن کنید.

3) برنامه دوربین را باز کنید و به دوربین جلو بروید تا سلفی های درست بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که این تنظیم برای عکس ها و ویدیوهایی که با استفاده از دوربین جلو در iPhone XS، XR و جدیدتر می گیرید، اعمال می گردد. در iPhone 6S تا iPhone X، این فقط برای عکس ها اعمال می گردد و ویدئوها به حالت قبل می مانند.

در iOS 13 و نسخه های قدیمی تر یا iPhone 6 و نسخه های قبلی چه باید کرد؟

سلفی های آیینه ای فقط در آیفون های دارای iOS 14 و بالاتر در دسترس هستند. اگر آیفون 6 یا نسخه قبلی را دارید، این ویژگی در دسترس شما نیست، زیرا این دستگاه ها با iOS 14 سازگار نیستند.

در یک آیفون قدیمی یا آیفونی که دارای iOS 13 و نسخه های قبلی است، باید عکس ها را به صورت دستی برگردانید. شما می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای ویرایش در برنامه داخلی iOS Photos یا به وسیله برنامه های دیگر انجام دهید.

جمع بندی

اگر شما هم دوست ندارید عکسی که هنگام گرفتن سلفی می بینید، با عکسی که ذخیره می گردد تفاوت داشته باشد، باید مراحل بالا را اجرا کنید. با این حال اگر آیفون شما قدیمی است، همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است که از اپلیکیشن های مختلف برای برطرف این مورد یاری بگیرید. ما در این مقاله صفر تا صد حالت آیینه ای عکس های سلفی آیفون را مورد آنالیز قرار دادیم.

آیا شما دوست دارید که عکس ها با حالت آیینه ای در آیفون ذخیره شوند و یا با حالت واقعی؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1815

به "چطور جلوی آیینه ای شدن عکس های سلفی آیفون را بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور جلوی آیینه ای شدن عکس های سلفی آیفون را بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید