چند مورد از ارزانترین هتل های مالزی

به گزارش مجله مستانه، آنالیز ویژگی های ارزانترین هتل های مالزی برای گردشگرانی که این کشور را به عنوان مقصد نهایی سفرشان انتخاب نموده اند حایز اهمیت می باشد. مالزی که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله جزیره پانگکور لوت، برج های دوقلوی پتروناس، شهر تاریخی مالاکا و معابد خاص و منحصر به فردی است. به همین دلیل بیشتر افرادی که علاقه مند هستند در بین کشورهای آسیایی یک کشور خاص و جذاب را برای سفر تفریحی شان انتخاب نمایند، مالزی را در صدر لیست قرار می دهند.

چند مورد از ارزانترین هتل های مالزی

با توجه به این که برای بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه باید در محل مناسبی اقامت داشته باشید، ارزان ترین هتل های مالزی مورد توجه قرار می گیرند. اگر به دنبال فهرست مناسبی از بهترین هتل های این کشور که قیمتی متعارف دارند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید.

هتل فریزر پالاس | Fraser Place Hotel

هتل Fraser Place یکی از ارزانترین هتل های مالزی است که در مرکز این کشور، شهر کوالالامپور قرار گرفته است. این هتل تا برج های دوقلو مشهور پتروناس تنها به اندازه پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

مهم ترین نکته ای که هنگام انتخاب هتل Fraser Place توجه همگان را به سوی خود جلب می نماید، طراحی پنجره هایی از کف تا سقف اتاق ها است که منظره زیبایی را از شهر به نمایش می گذارد. این هتل با مرکز خرید Bukit Bintang تنها 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین با 7 دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به ایستگاه Bukit Nanas Monorail دسترسی داشته باشید.

اتاق های لوکس و روشن که دارای کف چوبی هستند از دیگر ویژگی های این هتل جذاب هستند. درون اتاق های هتل امکاناتی مانند یخچال و فریزر، ماکروویو، تلویزیون کابلی و حمام جداگانه در نظر گرفته شده است.

پرسنل هتل به سه زبان انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند؛ بنابراین جهانگرد ها می توانند به راحتی با آن ها ارتباط برقرار نمایند. این هتل که از ارزانترین هتل های مالزی است، پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین امکان استفاده از مرکز فیتنس و حمام بخار نیز برای میهمانان هتل فراهم شده است.

هتل آلوفت کوالالامپور سنترال | Aloft Kuala Lumpur Sentral Hotel

هتل Aloft Kuala Lumpur Sentral نیز یکی از ارزانترین هتل های مالزی می باشد. با وجود قیمت متعارفی که برای این هتل در نظر گرفته شده، امکانات ارائه شده در آن بی نظیر هستند. این هتل از چهار سالن غذاخوری متفاوت برخوردار است. هتل Aloft Kuala Lumpur Sentral Hotel به وسیله یک پل به ایستگاه مرکزی کوالالامپور متصل شده است و وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد.

مرکز شهر کوالالامپور با هتل Aloft Kuala Lumpur Sentral تنها 6 کیلومتر فاصله دارد و یک استخر در کنار آن وجود دارد.

اتاق های هتل دکوراسیونی شیک و مدرن دارند و با وجود پنجره های عظیم دارای چشم اندازهای مناسبی هستند. در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت وجود دارد و یک مینی بار و حمام جداگانه جهت استفاده در نظر گرفته شده است.

در این هتل اسنک و شیرینی های متنوعی سرو می گردد و مسافران می توانند از ناهار و شام سرو شده در بوفه هتل بهره­مند شوند. هتل Aloft Kuala Lumpur Sentral خدمات خشکشویی را نیز به مسافران ارائه می نماید و بچه ها می توانند در اتاق کودک ساعت ها سرگرم باشند و به بازی کردن بپردازند.

این هتل از برج های دوقلو پتروناس حدود 4.7 کیلومتر فاصله دارد و در فاصله 4.3 کیلومتری مراکز خرید Bukit Bintang واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در فاصله 25 کیلومتری آن قرار گرفته است.

هتل ژورنال کوالالامپور | Kuala Lumpur Journal Hotel

نام هتل Kuala Lumpur Journal نیز در بین ارزانترین هتل های مالزی به چشم می خورد. این هتل در Bukit Bintang و در بین مراکز خرید و فروشگاه های متعدد این منطقه واقع شده است. این هتل زیبای شهر کوالالامپور مالزی امکاناتی مانند پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل Kuala Lumpur Journal دارای دو سالن غذا خوری یک استخر عظیم و یک مرکز تناسب اندام است. پنجره های چوبی و عظیمی که درون اتاق های هتل قرار دارند، منظره زیبایی را به نمایش می گذارند و تلویزیون کابلی 40 اینچی طراحی شده در هر اتاق امکان تماشای فیلم را برای مسافران فراهم می نماید.

در اتاق ها حمام اختصاصی تعبیه شده است و امکان صرف نوشیدنی ها و غذاهای مختلف در رستوران هتل برای مسافران وجود دارد. از مهم ترین خدمات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته آن اشاره نمود.

ایستگاه Bukit Bintang Monorail در فاصله 300 متری از هتل قرار گرفته است و برج های دوقلو پتروناس در فاصله 1.3 کیلومتری آن واقع شده اند. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در فاصله 31 کیلومتری آن قرار گرفته است.

خلاصه

اگر علاقه مند هستید که با کمترین هزینه به مالزی سفر کنید و از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید به عمل بیاورید. به شما پیشنهاد می کنم قبل از هر نکته ای لیست ارزانترین هتل های مالزی را آنالیز نموده و ویژگی های هتل ها را مشاهده نمایید؛ زیرا بیشترین هزینه ای که مسافران هنگام سفر پرداخت می نمایند، جهت اقامت در هتل است و با اقامت در هتل های ارزان که خدمات مناسبی ارائه می نمایند. تا حد امکان می توانید این هزینه را کاهش دهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1002

به "چند مورد از ارزانترین هتل های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند مورد از ارزانترین هتل های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید