تور افریقای جنوبی: کارهایی که در تور آفریقای جنوبی باید به خاطر داشته باشید

به گزارش مجله مستانه، تجربه جاذبه هایی بی نظیر در تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری است پر از تنوع که تجربه های بی نظیر بسیاری را به گردشگران عرضه می نماید. چه شما قصد یک مسافرت خانوادگی را داشته باشید و چه بخواهید به تنهایی کوله گردی کنید، آفریقای جنوبی می تواند برای هر کسی سرگرم کننده باشد.

تور افریقای جنوبی: کارهایی که در تور آفریقای جنوبی باید به خاطر داشته باشید

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

شبی را در مهمان سرای آفرووایب ادونچر(the Afrovibe Adventure Lodge) بگذرانید.

مهمان سرای آفرووایب ادونچر که در شهر سیج فیلد(Sedgefield) در ساحل مایولی(Myoli) واقع شده است، بهشت گردشگران همواره در سفر است. این مهمان سرا که روی 14 کیلومتر از این ساحل بکر قرار گرفته است، از شهرهای بزرگ دور است، ولی با اتوبوس های باز ((Baz Buz؛ سرویس اتوبوس رانی آفریقای جنوبی، به راحتی قابل دسترس است. برای اینکه خوش بگذرانید حتما لازم نیست کار خیلی خارق العاده ای انجام دهید. این مهمان سرای مقرون به صرفه قیمت، فعالیت های هیجان انگیزی را ارائه می نماید که از میان آن ها می توان به موج سواری، ویک بردینگ، موج سواری با کایت، پاراگلایدر و موج سواری پارویی اشاره نمود. اما اگر شما می خواهید به جای دیگری برای داشتن تفریح های هیجان انگیز بروید، در اینجا مکانی به نام مرکز ماجراجویی (Adventure Center) وجود دارد که هیجاناتی همانند غواصی درقفس برای دیدن کوسه ها، و بانجی جامپینگ را به مهمانانش عرضه می نماید. اگر در پی جایی هستید که گرما و آرامش خانه را داشته باشد، در خانه ساحلی مجاور آن جا بمانید که دارای وای فای رایگان، شومینه، آشپزخانه، یک تراس فضای باز ، یک عرشه چوبی با چشم انداز اقیانوس ، باربیکیو و سالن های داخلی است . می خواهید بیشتر از این بگویم!..در بعدازظهر می توانید از پله ها پایین رفته، به رستوران فیلیپی بیچ بار((Pilipili Beach Bar برای صرف غذا بروید و در ادامه به بیرون ، به تیکی بار(tiki bar) بروید و آب میوه های مختلفی را درکنار آتش بنوشید. نباید فراموش کنید که در کنار ساحل زیبا قدم بزنید و زیباترین غروب ممکن را دیدن کنید.

یک شب را در لانگ استریت(Long Street) کیپ تاون بگذرانید

لانگ استریت مرکز تفریح، در کیپ تاون است، بخصوص که در مکانی با دسترسی راحت، یعنی قطب مرکزی پایین شهر قرار گرفته است. تمام این خیابان یک فضای پرهیاهو دارد، با کوچه های پر از همهمه و انواع فرهنگ ها و اصالت سرزنده که از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها تراوش می نماید. این مکان با نبض تند انرژی همیشگی اش، که هرگز به نظر آرام نمی گردد، مکانی فوق العاده برای بازدید هم در شب و هم در روز است. یک مکان محبوب در میان گردشگران، ماما آفریکا (Mama Africa) است که محل تجمع گردشگران برای خدمات صمیمانه، نوشیدنی ها و غذاهای اصیل و عالی آنجاست . اینجا مقصد مرکزی گردشگران و افراد محلی است ، پس مکان های زیادی در لانگ استریت وجود دارد که می توانید در آن بمانید. شما می توانید هتل لانگ استریت بوتیک(Long Street Boutique) که در مرکز واقع شده و به همه جاذبه ها و فعالیت های اصلی دسترسی دارد، را آنالیز کنید.

تور نوشیدنی های مختلف را در استلنبوش (Stellenbosch) تجربه کنید

شهر کوچک و دیدنیی استلنبوش حدود یک ساعت با کیپ تاون (Cape Town) فاصله دارد و بین کوه های مجزا در دره رودخانه کرشوک (Kershoek River Valley) واقع شده است. این شهر دانشگاهی کوچک محل قدیمی ترین راه های تاکستان و توسع ه یافته ترین استان های تولیدنماینده آب میوه های مختلف در آفریقای جنوبی است؛ بنابراین اینجا برترین مکان برای تجربه­ نوشیدنی های محلی آفریقای جنوبی است. فقط چشم انداز اینجا ارزش این سفر را دارد، و فرصت غرق شدن در چشم اندازها و هم زمان نوشیدن آب میوه های مختلف لذت این سفر را دوچندان می نماید. می توانید از تورهای کاملاً آموزشی لذت ببرید و نحوه درست کردن نوشیدنی های خاص را فرابگیرید یا فقط از مکان هایی که این آب میوه ها را درست می نمایند، دیدن کنید و تجربه ای فوق العاده برای خود رقم بزنید. پیش از اینکه به تور نوشیدنی های خاص بروید، تمام شهر استلنبوش و کافه ها و رستوران های واقع در پیاده روهای آن را بگردید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1829

به "تور افریقای جنوبی: کارهایی که در تور آفریقای جنوبی باید به خاطر داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: کارهایی که در تور آفریقای جنوبی باید به خاطر داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید