کتاب رنج شیرین منتشر شد

به گزارش مجله مستانه، کتاب رنج شیرین با موضوع تبیین عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت مساجد، منتشر شد.

کتاب رنج شیرین منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب رنج شیرین به قلم روح الله عباسی با موضوع تبیین عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت مساجد، منتشر شد.

این کتاب به همت دفتر مطالعات پژوهش ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در سه هزار نسخه به تاریخ اول اسفند 98 به رشته تحریر درآمده است.

رنج شیرین با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (QR Code) در 14 درس نوشته شده است.

این کتاب که درسنامه تبیین عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت مساجد است؛ در درس اول خود به آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته است و اهمیت بیانیه را از لحاظ صندلی صادر کننده بیانیه، صدور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مخاطب و محتوا آنالیز نموده است.

نویسنده در درس اول، دوم، سوم و چهارم، گام اول انقلاب اسلامی و آنچه بودیم را به رشته تحریر درآورده است، همچنین ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی را برشمرده و سرگذشت 40 ساله آن را بیان و تجربه های انقلاب را تبیین نموده است.

همچنان با نگاه به آنچه در سال اول انقلاب بودیم؛ دستاورد های انقلاب اسلامی و عوامل دستیابی به آن را به تفکیک آورده است. رنج شیرین فصل دوم را به آنچه باید باشیم اختصاص داده و چالش های امروز انقلاب اسلامی آنالیز نموده است.

بر اساس این گزارش؛ رسالت و ظرفیت مساجد در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در درس یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم آمده است.

یکی از اهداف مهم این کتاب؛ پیش احتیاج های محقق شدن ظرفیت مساجد در گام دوم انقلاب است. نویسنده تحققِ حقوق و مطالبات مساجد و شکل گیری مساجد طراز انقلاب اسلامی را با نظر به گام دوم انقلاب اسلامی شرح داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 787

به "کتاب رنج شیرین منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب رنج شیرین منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید