گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی رسما معرفی گشت

به گزارش مجله مستانه، گلکسی A80 یک کننده هیجان انگیز برای رویکرد جدید سامسونگ در قبال سری گوشی های گلکسی A است. مهم ترین مشخصه این گوشی، دوربین چرخشی آن است که به لطف آن، دوربین های اصلی به دوربین سلفی تبدیل می شوند و این یعنی کاربران می توانند بهترین عکس ها و ویدیوهای سلفی را ثبت و ضبط کنند.

گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی رسما معرفی گشت

دوربین اصلی این ماژول از سنسور 48 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی F/2.0 بهره می برد. در کنار این دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید تعبیه شده که ثبت سلفی های دست جمعی را راحت تر می کند. سومین دوربین هم از نوع ToF است که حالت بوکه باکیفیت را برای عکس و حتی ویدیو امکان پذیر می کند.

یکی از مزایای این رویکرد سامسونگ برای گلکسی A80 این است که دیگر نیاز به تعبیه بریدگی یا حفره را برطرف می کند. به همین خاطر، نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED این گوشی، یک دست است و از رزولوشن 1080 در 2400 و حسگر اثر انگشت بهره می برد.

گلگسی A80 سامسونگ دارای فریم فلزی و پنل های شیشه ای در بخش پشتی و جلویی است. انرژی آن از طریق باتری بزرگ 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از فناوری شارژ سریع 25 واتی هم پشتیبانی می کند. البته خبری از شارژ بی سیم نیست.

سامسونگ بر این گوشی تراشه هشت هسته ای اسنپ دراگون 730 را در نظر گرفته و در کنار آن، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش قرار گرفته است. گلکسی A80 در رنگ های مشکی، طلایی و سفید با قیمت 649 یورو از تاریخ 29 ماه مه (8 خرداد) روانه بازار می شود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 92

به "گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی رسما معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی رسما معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید