یخ زدگی عکاس معروف فرانسوی، 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران

به گزارش مجله مستانه، عکاس معروف 84 ساله فرانسوی که برای قدم زدن به مرکز پاریس رفته بود، ناگهان از هوش رفت و به زمین افتاد و پس از 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران، بر اثر سرما درگذشت.

یخ زدگی عکاس معروف فرانسوی، 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، رنه روبر عکاس معروف 84 ساله فرانسوی که برای قدم زدن در مرکز پاریس رفته بود ناگهان از هوش رفت و به زمین افتاد.

در حالی که وی به مدت 8 ساعت روی زمین و در برف افتاده بود هیچ یک از رهگذران و ساکنان آن منطقه از پاریس که او با حال وخیم افتاده بود و احتیاج مبرم به رسیدگی پزشکی داشت، به او یاری نکردند.

این عکاس سرشناس فرانسوی در اثر سرماخوردگی شدید و آسیب تروماتیک مغز در بیمارستان بستری شد، اما در بیمارستان فوت کرد.

میشل مونپونته، خبرنگار شبکه فرانس اِنتر و یکی از دوستان رنه روبر درباره مرگ او گفت: او در یک محل شلوغ رستوران ها و عابران پرشمار به علتی نامعلوم نقش بر زمین می گردد، اما هیچکس به سراغش نمی رود. ساعت 9 و نیم شب، خاتمه یک کارتن خواب با اورژانس تماس می گیرد و ماجرا را تعریف می نماید. آمبولانس هم ساعت 6 و نیم صبح پنجشنبه می رسد. رنه روبر، بیش از 9 ساعت وسط سرما کف خیابان مچاله شده بود.

آقای مونپونته در یک پیغام توییتری نوشت: اگر این ماجرا درسی برای ما داشته باشد این است که اگر دیدیم کسی در خیابان افتاده، فارغ از مشغله ها و عجله هایمان، سراغش برویم.

رنه روبر عکاس نه تنها در فرانسه بلکه در دنیا به خاطر عکس های تاثیرگذاری که گرفته بود معروفیت داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1929

به "یخ زدگی عکاس معروف فرانسوی، 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ زدگی عکاس معروف فرانسوی، 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید