یوفا ستاره سرخ را به خاطر جشن صعود با تانک جنگی جریمه نمی کند

به گزارش مجله مستانه، اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به خاطر شادی صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراه با یک تانک جنگی جریمه نمی کند.

یوفا ستاره سرخ را به خاطر جشن صعود با تانک جنگی جریمه نمی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Blic Online، تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد صربستان بامداد امروز (چهارشنبه) با کسب نتیجه تساوی برابر تیم یانگ بویز سوئیس راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد.اعضای تیم صربستانی ساعتی پس از این بازی همراه طرفداران خود سوار بر تانک چنگی که در 2 روز اخیر حاشیه ساز شده است به جشن و شادی در خیابان های بلگراد پرداختند. این تانک T-55 متعلق به ارتش یوگسلاوی سابق به نمادهای باشگاه ستاره سرخ بلگراد تزیین شده بود و بازیکنان این تیم پس از طرفداران سوار بر آن شده تا جشن صعود برپا نمایند.

یک عضو اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درباره جریمه احتمالی باشگاه ستاره سرخ بلگراد صربستان به خاطر استفاده از تانک جنگی در مراسم جشن صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: طرفداران تیم ستاره سرخ بلگراد مجوز لازم را برای نمایش این تانک و مزین کردن به نمادهای تیم خود دریافت نموده بودند. اتفاق های مربوط به این تانک هیچ ارتباطی با بازی لیگ قهرمانان اروپا ندارد و جریمه ای نیز اعمال نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 278

به "یوفا ستاره سرخ را به خاطر جشن صعود با تانک جنگی جریمه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا ستاره سرخ را به خاطر جشن صعود با تانک جنگی جریمه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید