یک و نیم میلیارد تومان هزینه دعوت از لژیونرها و اردوی ملی پوشان خبرنگاران

به گزارش مجله مستانه، یکی دیگر از نگرانی های سرمربی تیم ملی در آستانه برپایی اردوی ملی پوشان رفع شد. فدراسیون فوتبال به دراگان اسکوچیچ خبر داد بلیت تمامی لژیونرهای دعوت شده به اردو، به دست شان رسیده است.

یک و نیم میلیارد تومان هزینه دعوت از لژیونرها و اردوی ملی پوشان خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هرچند اردوی تیم ملی در تهران و هتل آموزشگاه برگزار می گردد و فعلا هزینه سنگینی به دوش فدرسیون نمی گذارد اما پرداخت پول بلیت رفت و برگشت لژیونرهایی که دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نموده، هزینه سنگینی داشت. بلیت هواپیما در پروازهای خارجی به شدت افزایش قیمت داشته و همین موضوع کار فدراسیون را سخت نموده بود چرا که اسکوچیچ هم اصرار دارد در این اردو، بیشتر لژیونرها را در اختیار داشته باشد.

همچنین باتوجه به حجم بالای بدهی فدراسیون قبلی به آژانس های مسافرتی یکی از نگرانی های مسئولان مرکز تیم ملی این بود که آژانس ها بلیت های لژیونرها را برای آنها ارسال ننمایند اما با پیگیری فداسیون جدید، بلیت تمام لژیونرهایی که در لیست اسکوچیچ قرار دارند برای آنها ارسال شد تا بلافاصله بعد از انتشار لیست تیم ملی، این ملی پوشان با توجه به فرا رسیدن روزهای فیفا به ایران بیایند و در اردوی تیم ملی شرکت نمایند.

گفته می شد فقط مبلغی حدود یک و نیم میلیون میلیارد تومان برای دعوت از لژیونرها و البته برای بازگشت آنها به کشورهایی که در آن بازی می نمایند و همچنین برای رفت و برگشت سایر ملی پوشان به تیم های باشگاهی و شهرهای شان و اقامت آنها در هتل آموزشگاه برای برگزاری اردو هزینه شده است.

اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه، سوم فروردین ماه در تهران شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1424

به "یک و نیم میلیارد تومان هزینه دعوت از لژیونرها و اردوی ملی پوشان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک و نیم میلیارد تومان هزینه دعوت از لژیونرها و اردوی ملی پوشان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید