آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برای برگزاری دفاع دانشجویان به صورت مجازی

به گزارش مجله مستانه، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید گفت: این دانشگاه برای برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت ویدئوکنفرانس و بدون حضور دانشجو و کمیته استادان آماده است.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برای برگزاری دفاع دانشجویان به صورت مجازی

سهراب نظری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره فعالیت های اجرا شده برای برگزاری کلاس های مجازی و برخط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و صدور بخشنامه تشکیل کلاس های مجازی از طرف سازمان مرکزی و راه اندازی سامانه واحد الکترونیکی، این واحد دانشگاهی همگام با سایر واحد های دانشگاهی فعالیت خود را شروع نموده است.

وی گفت: در نخستین قدم لیست دروس به واحد الکترونیکی برای بارگذاری در سامانه ارسال شد و استادان این واحد دانشگاهی با آموزش، نحوه برگزاری کلاس ها و سامانه و روش تدریس آنلاین آشنا شدند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید یادآور شد: اطلاع رسانی به دانشجویان برای نصب و آموزش نرم افزارهای لازم از اقدامات این واحد دانشگاهی در مراحل بعد بود.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید حتی برای برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت ویدئوکنفرانس و بدون حضور دانشجو و کمیته استادان هم اعلام آمادگی نموده است.

رصد مسائل دانشجویان و استادان در حین برگزاری کلاس های مجازی

نظری با بیان کنترل و نظارت بر فرایند خدمات و پشتیبانی در قبل، حین و بعد از تعطیلات نوروزی دانشجویان و استادان اعلام کرد: اعلام گزارش برگزاری کلاس ها به دانشگاه آزاد اسلامی استان و ارتباط مستمر با واحد الکترونیکی برای برطرف موانع و مسائل سامانه، دانشجویان و استادان ازجمله کارهایی بود که برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی برگزار گردید.

این استاد دانشگاه درباره برگزاری کلاس ها به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: تا به امروز قریب به 70 درصد از دروس به صورت مجازی در حال برگزاریست و دانشجویان در حال بهره مندی از آموزش مجازی هستند و با مساعدشدن شرایط بیماری کرونا مابقی دروس عملی و کارآموزی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 842

به "آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برای برگزاری دفاع دانشجویان به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برای برگزاری دفاع دانشجویان به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید