آیفون 12 در مقایسه با آیفون های قبلی چه ابعادی دارد؟

به گزارش مجله مستانه، اپل میخواهد تا در پاییز سال جاری گوشی آیفون 12 را به صورت رسمی معرفی کند. اما بر خلاف سالیان گذشته شنیده ها حاکی از این است که این گوشی باید ابعاد و اندازه ای دور از انتظار داشته باشد.

آیفون 12 در مقایسه با آیفون های قبلی چه ابعادی دارد؟

طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده و اطلاعاتی که از گوشی جدید اپل داریم به احتمال بسیار زیاد آیفون 12 در سه نسخه با نمایشگرهای 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ معرفی خواهد شد.

بنابر مقایسه ای که وبسایت macrumors منتشر نموده، نسخه 6.1 اینچی و استاندارد آیفون 12 ابعادی برابر با آیفون 11 خواهد داشت ولی دو نسخه دیگر یعنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس دارای دو اندازه جدید خواهند بود که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

این وبسایت با دسترسی به نسخه اولیه بدنه این گوشی که از چین به دست آورده کوشش نموده تا مقایسه ای بین اندازه 7 مدل آیفون داشته و نشان دهد که آیفون 12 نسخه 5.4 اینچی اندکی بزرگتر از آیفون SE نسل اول بوده ولی از آیفون 7، 8 و SE نسل دوم، کوچکتر است.

همانطور که گفتیم آیفون 12 نسخه 6.1 اینچی با آیفون 11 هم رده خود هم اندازه است ولی آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی را باید بزرگترین آیفونی بدانیم که تا به امروز فراوری شده است. به نظر اپل ابعاد این گوشی را با اندکی طراحی همراه نموده ولی هنوز علت این کار تعیین نشده است.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید آن است که به جز آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی به نظر دلیل اصلی تغییرات در دو نسخه دیگر بهبود ارگونومی بوده است و علت اصلی دستیابی به ابعاد کوچکتر، حاشیه نمایشگر کمتر و استفاده بیشتر از فضای جلوی گوشی است.

آیفون 12 در سال جدید به مانند سال گذشته در نسخه 5.4 اینچی دو دوربین را در ماژول پشت دستگاه جای خواهد داد و برای نسخه های بزرگتر ، هر دو از سه دوربین استفاده می گردد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 985

به "آیفون 12 در مقایسه با آیفون های قبلی چه ابعادی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 در مقایسه با آیفون های قبلی چه ابعادی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید