ابراهیموویچ: حق با آلگری است، در فوتبال فقط بُردن اهمیت دارد

به گزارش مجله مستانه، تهران- خبرنگاران- زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم ال ای گلکسی، با حمایت از ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس گفت: مهم نیست چطور و از چه روشی، در فوتبال تنها برنده شدن مهم است.

ابراهیموویچ: حق با آلگری است، در فوتبال فقط بُردن اهمیت دارد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا روز سه شنبه نوشت: آلگری در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به استفاده از تفکر محتاطانه و دفاعی متهم شده است؛ تفکری که به حذف این تیم از مرحله یک چهارم توسط آژاکس منجر شد.

با این حال، ابراهیموویچ در این باره گفت: حق با آلگری است؛ در فوتبال تنها برنده شدن مهم است؛ اگر زیبا بازی کنی و چیزی برنده نشوی یعنی هیچ کاری نکرده ای.

ستاره اسبق تیم ملی سوئد در سال 2011 به همراه آ. ث میلان با راهنمایی مرد 51 ساله ایتالیایی اسکودتو را فتح کرد و هم اکنون نیز با وجود افزایش سن، همچنان در لیگ برتر آمریکا می درخشد.

وی ادامه داد: اگر تیمی خوب بازی کند و ببازد، شما خبرنگاران می توانید این موضوع را تایید کنید که آن تیم و آن سرمربی قربانی شده است اما در نهایت همگی روی یک موضوع اتفاق نظر داریم: تنها چیزی که اهمیت دارد پیروزی است؛ بازی زیبا شما را به چیزی نمی رساند؛ در فوتبال فقط برنده شدن مهم است و هیچ اهمیتی ندارد که شما چطور آن را به دست می آورید.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 111

به "ابراهیموویچ: حق با آلگری است، در فوتبال فقط بُردن اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: حق با آلگری است، در فوتبال فقط بُردن اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید