رتبه اول ایرانی ها در جراحی بینی

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، دکتر ابراهیم رزم پا، علت شیوع زیاد جراحی پلاستیک در ایران را فرم آناتومی خاص بینی ایرانی ها، بالا بودن کیفیت اعمال جراحی زیبایی، سطح بالای دانش پزشکان و جراحان این رشته و هزینه پایین آن نسبت به سایر کشورها مطرح نمود و اضافه نمود: یکی از دلایل اصلی آناتومی بینی نژاد ایرانی ها است که با کشورهای اروپایی تفاوت دارد و به همین دلیل ایرانی ها بیشتر از سایر کشورها کاندید انجام جراحی زیبایی بینی هستند.

رتبه اول ایرانی ها در جراحی بینی

وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن کیفیت این اعمال جراحی و هزینه پایین آن علاوه بر ایرانی های داخل کشور، متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، کانادا، اروپا و کشورهای عربی و همسایه برای انجام این اعمال جراحی به ایران مراجعه می نمایند.

رزم پا اعلام کرد: متقاضیان خارجی انجام اعمال جراحی زیبایی به ویژه بینی در ایران نیز، جزء آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه شده و در افزایش آمار این جراحی ها و قرار دریافت ایران در مقام اول کشورهای جهان در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند.

رئیس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران از برگزاری این کنگره با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی حوزه راینولوژی و بیماری های سروگردن از 22 تا 24 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران اطلاع داد و گفت: علاوه بر سخنرانان داخلی، یازده مهمان خارجی از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، سوئد، مصر و ایتالیا در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با علم راینولوژی به ایراد سخنرانی می پردازند.

رزم پا هدف از برگزاری این کنگره و کارگاه های آموزشی ضمن آن را افزایش آگاهی پزشکان در خصوص پیشرفت های اجرا شده در سطح جهان در زمینه علم راینولوژی و تبادل اطلاعات بین متخصصان این رشته مطرح نمود.

به گفته وی، اقدامات زیبایی سر و گردن، اختلالات خواب، بیماری های ناحیه بینی و سینوس در اطفال، نقش سیستم ایمنی در بیماری های سروگردن و نانومدیسین ازجمله محورهای این کنگره است که در خصوص بحث و گفتگو قرار می گیرد.

رزم پا، برگزاری 16 پنل را از دیگر برنامه های این کنگره مطرح نمود و گفت: این پنل ها در طول سه روز برگزاری کنگره در خصوص موضوعاتی همچون بیماری های بینی و سینوس، راینوپلاستی، اقدامات زیبایی سروگردن، اختلالات سیستم ایمنی، اختلالات خواب و نانوتکنولوژی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 357

به "رتبه اول ایرانی ها در جراحی بینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول ایرانی ها در جراحی بینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید