اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی ساوه برای جلوگیری از شیوع کرونا

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/مرکزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از اجرای مراحله دوم عملیات ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی اماکن عمومی و مراکز پرتردد شهری برای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اطلاع داد.

اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی ساوه برای جلوگیری از شیوع کرونا

بزرگ توسلی امروز پنجشنبه 19 تیرماه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شیوع موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهری، از روزهای نخست تیرماه امسال شروع شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر 20 نفر هر شب با بکارگیری چهار خودروی واتر جت کوچک، وانت بار و یک تانکر آتش نشانی واترجت مکانیزه متعلق به سازمان مدیریت پسماند، هسته مرکزی شهر شامل خیابان انقلاب، خیابان فردوسی، مکان های حساس پرتردد، عابر بانک ها، ایستگاه های اتوبوس، مراکز تجمعی، ورودی بیمارستان ها، بانک ها و ... را ضدعفونی و سمپاشی می نمایند.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی سطح شهر در صورت احتیاج در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: حفظ سلامت شهروندان، کنترل شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است.

توسلی، تنظیف و ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل شهری با استفاده از مواد ضدعفونی نماینده را از دیگر اقدامات برشمرد و بر ضرورت رعایت دستورالعمل بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تاکید نمود و اضافه نمود: از عموم شهروندان ساوجی درخواست می گردد برای حفظ سلامت خود حتی المقدور از ترددهای غیرضروری در شهر پرهیز نموده و در هنگام تردد در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در روز چهارشنبه 18 تیرماه 1399 تعداد چهار نفر در ساوه و دو نفر در زرندیه به علت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی دو نفر از این بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند. متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو نفر در ساوه به علت کرونا فوت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 987

به "اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی ساوه برای جلوگیری از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی ساوه برای جلوگیری از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید