از پرسنل اورژانس 115 ساربوک به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی تجلیل شد

به گزارش مجله مستانه، بخشدار ساربوک به همراه اعضای شورای شهر و فرمانده انتظامی به مناسبت 26 شهریور روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی از زحمات پرسنل اورژانس 115 مرکز ساربوک قدر دانی کرد.

از پرسنل اورژانس 115 ساربوک به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی تجلیل شد

انور رئیسی بخشدار بخش ساربوک شهرستان قصرقند ضمن تبریک روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: کوششگران عرصه فوریت های پزشکی جزء کسانی هستند که در اولین لحظات بر بالین مصدومین و نیازمندانِ دریافت خدمات درمانی و اورژانسی حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرند که این امر نشان از اهمیت والای خدمت آن ها و صندلی ارزشمند اورژانس است.

او گفت: ما برای انسان هایی که با ایثار و خود گذشتگی برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین کوشش می نمایند ارزش قائل هستیم و قدر دان زحمات آن ها خواهیم بود.

بخشدار ساربوک اضافه نمود: نیرو های خدوم اورژانس و فوریت های پزشکی همیشه خود را به دانش روز، مهارت های فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع ترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان ها را با عمق وجودشان احساس می نمایند و زندگی دوباره را به ارمغان می آورند.

وی بیان نمود: به رسم یاد بود و گرامیداشت روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی با اهدا لوح سپاس و هدایا از زحمات پرسنل اورژانس 115 مرکز ساربوک تجلیل شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1677

به "از پرسنل اورژانس 115 ساربوک به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی تجلیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پرسنل اورژانس 115 ساربوک به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی تجلیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید