انتشار تصویر دو قلوهای به هم چسبیده

به گزارش مجله مستانه، استفان و تایلر تمام لحظه های زندگی را در کنار یکدیگر بوده اند اما هرگز نتوانسته اند به طور مستقیم چهره یکدیگر را ببینند. این 2 پسر 19 ساله دو قلوی های به هم چسبیده ای هستند که سرهای آن ها در خلاف جهت یکدیگر به هم جوش خورده است.

انتشار تصویر دو قلوهای به هم چسبیده

این 2 برادر از لحظه تولد از دوربین های تلویزیونی و عکاسان روزنامه ها دور بوده اند اما اکنون برای نخستین بار، تصویر آن ها در رسانه ها منتشر می گردد.

استفان و تایلر سعی می نمایند، درست مانند بقیه زندگی عادی خود را داشته باشند، به مدرسه بروند، ویولن بنوازند و به گردش بروند.

تایلر در این باره می گوید: با این که ممکن است این زندگی سختی های زیادی داشته باشد اما در این حالت همواره کسی هست که بتوانید با او صحبت کنید. یکی از این 2 برادر علاقه زیادی به فیلم سازی داشته و دیگری به شدت نواختن سازهای موسیقی را دوست دارد.

زندگی این 2 برادر بسیار سخت است. اگر یکی از آن ها بخواهد به سمت جلو راه برود، دیگری باید به سمت عقب حرکت کند. برای صحبت کردن با دیگران آن ها باید به طور کامل بچرخند تا صورت آن ها روبه روی فرد مورد نظر قرار بگیرد. از هر 5/2 میلیون دوقلو در جهان، فقط یکی با این شرایط به جهان می آید.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1615

به "انتشار تصویر دو قلوهای به هم چسبیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصویر دو قلوهای به هم چسبیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید