تور اروپا ارزان: اوضاع امنیتی و سیاسیِ اروپا همچنان بحرانی است

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در سخنانی بر لزوم تبادل نظر میان پاریس و مسکو در راستای کاهش تنش های امنیتی فزاینده در اروپا تاکید نمود.

تور اروپا ارزان: اوضاع امنیتی و سیاسیِ اروپا همچنان بحرانی است

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سرگئی شویگو در این باره در جریان ملاقات با فلورنس بارلی همتای فرانسوی خود اضافه نمود: لازم است به منظور کاهش تنش ها هرچه سریع تر چالش های امنیتی را شناسایی نموده و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث نظامی آنها را حل و فصل کنیم.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده تبادل نظرها با طرف فرانسوی و اتخاذ راهبردهای کلیدی برای حل مسائل جاری اظهار کرد: اوضاع پیچیده فعلی دنیا به ویژه موضوعات مربوط به پرونده های امنیتی و منطقه ای نیازمند تبادل نظر و تبادل آرا است.

از سویی دیگر، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه درباره محتوای ملاقات وزیر دفاع این کشور با همتای فرانسوی خود توصیح داد: با توجه به استقرار نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه اوضاع سیاسی و نظامی در اروپا همچنان پیچیده است.

وی در سرانجام به نقل از شویگو اظهار داشت که مسکو در راستای کاهش تنش های منطقه همچنان متعهدانه عمل می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور اروپا ارزان: اوضاع امنیتی و سیاسیِ اروپا همچنان بحرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: اوضاع امنیتی و سیاسیِ اروپا همچنان بحرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید