اپلیکیشن موبایل اروندکالا ، خرید محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی

به گزارش مجله مستانه، اگر شما از کسانی باشید که خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهید به طور قطع با ویژگی های خوب آن نسبت به انجام خرید به صورت حضوری آشنا هستید.

اپلیکیشن موبایل اروندکالا ، خرید محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی

با استفاده از اینترنت در کسری از ثانیه بدون صرف زمان میتوان هرگونه محصولی را به وسیله اینترنت سفارش داد و زمان و هزینه بسیار زیادی را صرفه جویی کرد.

اخیرا خریدهای اینترنتی حتی مایحتاج روزانه را در بر گرفته برای مثال شهروندان حتی محصولات سوپرمارکتی ، خوراکی و بهداشتی روزانه را نیز به وسیله اینترنت تهیه میکنند که اینکار باعث میگردد زمان زیاد که هر هفته یا ماه صرف رفتن به فروشگاه و خرید حضوری میشد صرفه جویی گردد.

با همه گیر شدن تلفن های همراه و دستگاههای هوشمند در هنگام کار ، در تاکسی ، خانه یا هرجای دیگه ای که باشید میتوانید خرید خود را انجام داده و دیگر دغدغه ای از بابت خرید مایحتاج روزانه نداشته باشید.

ما در این گزارش خبری قصد معرفی فروشگاه اینترنتی اروندکالا را به شما داریم ، فروشگاهی که حدود پنج سال است در حوزه محصولات خوراکی ، سلامتی و زیبایی فعالیت میکند و تنوع بی نظیری از این محصولات را دارا می باشد.

تنوع بی نظیر محصولات خوراکی و سلامتی

اگر محصولات خوراکی و آرایشی و بهداشتی را اینترنتی می خرید، احتمالا با فروشگاه اینترنتی اروندکالا آشنا هستید. اروندکالا پس از 4 سال فعالیت در حوزه فروش محصولات خوراکی و بهداشتی، اولین فروشگاهی است که تاریخ انقضای دقیق محصولات را در فروشگاه آنلاین خود ذکر می نماید و از تمامی محصولات و جزئیات آن ها نیز اختصاصی عکس می گیرد تا مشتریان محترم اطمینان بیشتری هنگام خرید داشته باشند.

در اروندکالا همه محصولات هفت روز ضمانت اصالت و تضمین کیفیت دارند. این، بدین معنا است که اگر محصولی به دست شما رسید که ازلحاظ کیفی تأیید نکردید، فروشگاه با کمال میل کالا را پس می گیرد و تمام مبلغ سفارش و هزینه ارسال به شما بازگردانده می گردد.

موبایل اپلیکیشن اندروید اروندکالا

اگر تا به امروز از اروندکالا خرید نموده اید یا قصد دارید خرید کنید، خبر راضی کننده اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به صورت کاملا اختصاصی Native توسعه داده شده، تجربه ی فوق العاده ای از خرید را برایتان به ارمغان می آورد.

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا بروید. با ورود به این صفحه، می توانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود یا ازطریق کافه بازار یا مایکت آن را نصب کنید.

گفتنی است در اروندکالا تمامی سفارش های بیش از 100,000 تومان همیشه رایگان ارسال می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2054

به "اپلیکیشن موبایل اروندکالا ، خرید محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن موبایل اروندکالا ، خرید محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید