باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز

به گزارش مجله مستانه، سرپرست معاونت گردشگری استان البرز از معرفی روستای کندر به عنوان یکی از برترین مقصدهای گردشگری استان اطلاع داد.

باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان البرز، علی رفیعی در حاشیه بازدید روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 99 از مزرعه لاله های روستای کندر واقع در محور کرج- جاده چالوس گفت: یکی از برنامه های این اداره کل، برند سازی رویدادهای توریستی این استان است.

او اضافه کرد: یکی از عظیم ترین این رویدادها و جشنواره ها در البرز، جشنواره های طبیعی و مناطق طبیعت گردی جاده چالوس مانند باغ لاله های کندر است که به عنوان یک مقصد توریستی مطرح است.

سرپرست معاونت توریستی استان البرز توضیح داد: توجه به ظرفیت بالای مزرعه لزور روستای کندر در محور کرج- چالوس از نظر وسعت و گستردگی و نوع لاله های موجود و همچنین تاسیسات توریستی اطراف آن یکی از عظیمترین مزارع باغ لاله در آسیا است.

او اضافه کرد: برنامه ما این است با توجه به رویکردهایی که در قالب ساماندهی و معرفی این مقصد در داخل و خارج کشور مدنظر است، بتوانیم این نقطه را به عنوان یکی از برترین مقصدهای توریستی البرز معرفی کنیم.

رفیعی تاکید نمود: اتفاقات خوبی در مزرعه لاله ها در روستای کندر رقم خورده است، البته محدودیت هایی به دلیل اهمیت رعایت مسائل مرتبط با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی به وجود آمده است که امیدواریم هرچه زودتر این مسائل برطرف گردد.

او اضافه کرد: با توجه به استقبال خوب هموطنان از این نقطه توریستی طبیعی، مسائلی در مورد عبور و مرور خودروها از دل روستای کندر برای دسترسی به این مزرعه لاله ها وجود داشت که درصدد هستیم با بهسازی راه های فرعی به شکل موقت مسیرهای دسترسی مناسبی برای حرکت به سمت این مزرعه به بهره برداری برسانیم تا مسائل ترافیکی آن برطرف گردد.

سرپرست معاونت توریستی استان البرز با اشاره به محیط زیبای قرارگیری مزرعه لاله های لزور، اظهار کرد: در زمینه عکاسی نیز منظره ای زیبا در آنجا برای توریستان فراهم شده است، وجود این مجموعه در دل روستای کندر مواهبی از جمله ایجاد اشتغال، معرفی این منطقه و درآمدهای مالی برای جوامع محلی را به همراه داشته است.

رفیعی در مورد برنامه ریزی برای جذب توریستی خارجی به ویژه بازدید از مزرعه لاله های البرز نیز گفت: به طور یقین انتشار عکس های منتشر شده از این مزرعه در سطح فضای مجازی و معرفی ظرفیت های آن می توان گام مهمی در جذب توریست خارجی برای این مجموعه برداشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 798

به "باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید